با حضور استاندار یزد

کارگروه تنظیم بازار ، قیمت کالاهای اساسی استان را بررسی کرد

یزذ(پانا) - دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: در نشست امروز این کارگروه درباره تامین و نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی استان بحث و تصمیم گیری شد.

کد مطلب: ۹۷۲۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه تنظیم بازار ،  قیمت کالاهای اساسی استان را بررسی کرد

علمدار افزود: در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت بازار در مورد کالا‌های اساسی اعلام شد که بر اساس آن هیچ کمبودی از نظر کالا‌های مورد نیاز در سطح استان نداریم.
وی با اشاره به بررسی قیمت گوشت قرمز، تخم مرغ، آرد و میوه در این نشست، ادامه داد: قیمت گوشت قرمز در حال حال حاضر ۸۰ هزار تومان است، دستگاه‌های مربوط هم موظف به تامین گوشت قرمز از استان‌های همجوار شدند.
دبیر کارگروه تنظیم بازار از یزد به عنوان مولد در زمینه تولید تخم مرغ یاد کرد و اظهار داشت: قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ در حال حاضر ۸ هزار و ۹۰۰ تومان است و روزانه ۷۴ تن تخم مرغ در استان تولید و ۳۷ تن مصرف می‌شود و در این زمینه مازاد برتولید هم داریم.
علمدار همچنین با تأکید بر عدم کمبود در بازار میوه و تره بار افزود: قیمت‌های میوه و تره بار در بعضی از محصولات کاهش قیمت خواهد داشت.
وی ادامه داد: ذخیره سازی گوشت قرمز، مرغ و آرد و پایش حمل و نقل‌های درون شهری و مسافری در خصوص نظارت بر مصرف گاز مایع و قیمت‌ها هم از دیگر مصوبات این نشست بود.
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گفت: بعد از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت بنزین، در راستای کنترل قیمتها، کارگروه تنظیم بازار هر هفته با حضور استاندار برگزار می‌شود.
طالبی استاندار یزد هم در این نشست با تاکید برتداوم رصد بازار، برگزاری نشست‌های تخصصی با اتحادیه ها، نظارت و کنترل قیمتها، برخورد با صنف‌های متخلف و اطلاع رسانی دقیق و درست به مردم را لازم و ضروری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار