بیست و یکمین مانورسراسری زلزله با شعار مدرسه ایمن- جامعه تاب آوردر بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر گفت : با توجه به خطر بالای وقوع زلزله در استان و اهمیت ارتقاء سطح آمادگی و آگاهی اقشار مردم و دانش آموزان برای مقابله با حوادث طبیعی خصوصا زلزله، هر ساله مانوری تحت عنوان مانور زلزله و ایمنی در مدارس کل کشور برگزار می گردد.

کد مطلب: ۹۷۱۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین مانورسراسری زلزله با شعار مدرسه ایمن- جامعه تاب آوردر بوشهر برگزار شد

جهانگیر دهقانی در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : با توجه به خطر بالای وقوع زلزله در استان و اهمیت ارتقاء سطح آمادگی و آگاهی اقشار مردم و دانش آموزان برای مقابله با حوادث طبیعی خصوصا زلزله، هر ساله مانوری تحت عنوان مانور زلزله و ایمنی در مدارس کل کشور برگزار می گردد. دهقانی گفت : بیست و یکمین مانور امسال با شعار مدرسه ایمن- جامعه تاب آور در 110 مدرسه به صورت پایلوت در استان بوشهر برگزار شد.و در باقی مدارس به صورت سال های پیش برگزار گردید.

او تصریح نمود : در این مانور نحوه پناه‌‌گیری صحیح و سریع و خروج اضطراری صحیح تمرین شد و تمامی مراحل اجرای این مانور از جمله امداد و نجات- اطفاء حریق- اسکان اضطراری توسط خود دانش آموزان صورت پذیرفت و از جمله نکات ویژه این مانور مشارکت مردم محلات مجاور مدارس در این مانور بود.

مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر گفت : این مانور در 2479 مدرسه با حضور بیش از 237 هزار دانش آموز در استان بوشهر برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار