نمایش «گرگم و گله می‌برم» در یونان و «ماهی‌گیر و بهار» در ایتالیا

تهران (پانا) - پویانمایی‌های «گرگم و گله می‌برم» و «ماهی‌گیر و بهار» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره‌های انیمیشن ماراتن یونان و ژئو ایتالیا نمایش داده شد.

کد مطلب: ۹۷۱۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «گرگم و گله می‌برم» در یونان و «ماهی‌گیر و بهار» در ایتالیا

به‌گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» در پنجمین جشنواره فیلم‌های انیمیشن ماراتن یونان که از 30 آبان تا 3 آذر (21 تا 24 نوامبر 2019) در شهر آتن برگزار شد، نمایش داده شد.

این جشنواره با هدف تبدیل شدن به یک انجمن هنرمندان داخل و خارج از کشور یونان برای کشف و گسترش مرزها در حوزه انیمیشن و اشکال مختلف هنرهای تجسمی می‌پردازد.

هم‌چنین دیگر پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «ماهی‌گیر و بهار» در بخش مسابقه سومین جشنواره فیلم ژئو روز 30 آبان (21 نوامبر 2019) در شهر سیتدلا کشور ایتالیا به نمایش درآمد.

این جشنواره نیز تلاش کرده تا فیلم‌هایی را که با موضوع‌های «محیط زیست»، «زمین»، «آب» و «آتش» ساخته شده‌ است جذب و در بخش مسابقه نمایش دهد.

یادآوری می‌شود در سومین جشنواره فیلم ژئو علاقه‌مندان می‌توانستند فیلم‌های محیط زیستی را به صورت آنلاین تماشا و فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار