مدیران از آمار دادن پرهیز کنند

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: مدیران استانی با پرهیز از کلی‌گویی و ارائه آمارهای غیرواقعی سعی کنند در کنار مردم بوده و واقعیت‌ها را مطرح کنند.

کد مطلب: ۹۷۰۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران از آمار دادن پرهیز کنند

اکبر بهنامجو در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: اقدام اخیر هیئت دولت در رفع بخشودگی و استمهال بدهی صاحبان واحدهای تولیدی به بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات پسندیده است و به نوعی در روند فعالیت‌ آنها دلگرمی ایجاد می‌کند.
او به افزایش قیمت بنزین و تاثیرات آن بر سایر کالاها و خدمات اشاره و خاطرنشان کرد: باید با یک کار کارشناسی دقیق و تقویت نظارت‌ها سعی کنیم جلوی تورم بنزینی را بگیریم تا شوکی به بازار وارد نشده و آرامش و امنیت خاطر در بازار و مردم برقرار باشد.
استاندار اردبیل افزود: قطعا با این افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن صاحبان برخی از خودروهای شخصی و مسافرکش اقدام به افزایش کرایه می‌کنند که این افزایش نباید غیرمعقول باشد، بلکه در حد افزایش 50 درصدی قیمت بنزین به تناسب آن این افزایش اعمال شود.
بهنامجو گفت: در روزهای گذشته صاحبان وسایط نقلیه عمومی به ویژه تاکسی‌ها و مسافرکش‌ها کوچکترین تغییری در کرایه‌ها نداشتند و تنها مشکل ما سواری‌های شخصی و مسافرکش‌های روستایی بوده که در نامه‌نگاری با مسئولان کشوری خواسته‌ایم سهمیه بنزینی را برای آنها اختصاص دهد.
او تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به جای آمار دادن و کلی‌گوئی در حوزه تنظیم بازار و یا رسیدگی به شکایت مردمی بهتر است شفاف عمل کرده و حقیقت را به مردم بگویند.
رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: امیدواریم با تدابیر دولت افزایش قیمت در گازوئیل به دلیل تاثیر مستقیم در حمل و نقل و گرانی تولیدات واحدهای صنعتی پرهیز کرده و به نوعی سرمایه‌گذاران و صاحبان تولید را همراهی کنند.
بهنامجو گفت: در روزهای گذشته با همراهی مردم و صاحبان وسایط نقلیه عمومی ما هیچگونه فضای ناامنی و اعتراضی را شاهد نبودیم اما انتظار می‌رود مسئولان امر با در نظر گرفتن دغدغه‌های مردم نسبت به رفع ایرادات و اشکالات این طرح اقدام کنند.
او اظهار کرد: فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در استان اردبیل فراهم آمده و در بازدیدی که جمعی از اعضای اتاق ایران از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل داشتند، قرار شد همایش سرمایه‌گذاری در اردبیل برگزار شود تا امکان معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان به سرمایه‌گذاران فراهم آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار