امام جمعه اردبیل:

ظرفیت بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی اردبیل به کارگیری شود

خبرگزاری پانا : امام جمعه اردبیل گفت: شایسته آن است که از ظرفیت سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و غیردولتی در حوزه زیباسازی شهری و عمرانی نیز استفاده شود.

کد مطلب: ۱۵۴۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی در دیدار با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: نباید استفاده از توان بخش خصوصی معطوف و منحصر به طرح‌های تجاری و خدماتی باشد بلکه بهتر آن است که از این ظرفیت در تمام حوزه‌ها به ویژه زیباسازی،‌ عمران، آبادانی و همچنین توسعه فضاهای سبز استفاده شود.

وی به حرکت‌های خوب شورا و شهرداری در سال‌های اخیر در فراهم کردن رضایتمندی مردم با خدمات متنوع و گسترده تصریح کرد: باید در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های خود به گونه‌‌ای کارها را به پیش ببریم تا آیندگان به انجام کارهای مناسب و مطلوب ما افتخار کرده و آن را تحسین کنند.

عاملی خاطرنشان کرد: نباید با دید امروزی و یا آینده کوتاه مدت در حوزه عمران شهری و ساخت و سازها برنامه‌ریزی انجام داد بلکه نگاه ما باید کلان و افق دیدمان باز باشد تا بتوانیم توسعه فضای شهری را به یک وضعیت مطلوب برسانیم.

امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: اردبیل باید از برجستگی‌های معماری اسلامی و دینی بهره‌مند باشد چرا که این شهر از قدمت و قابلیت منحصر به فردی برخوردار است که اگر همه آنها احیا شود ما بهتر می‌توانیم اهدافمان را محقق کنیم.

وی بیان کرد: شورای شهر به عنوان یک پشتوانه عظیم فکری، کارشناسی و تعاملی برای شهرداری است تا با پشتوانه چنین ذخایر ارزشمند شهردار بتواند کارهای اساسی و ماندگاری را انجام داده و در تصمیم‌گیری‌ها بعد کلان و همه‌جانبه را مد نظر داشته باشد.

امام جمعه اردبیل یادآور شد: نباید شورا و شهرداری خود را اسیر کارهای روزمره و پیش پا افتاده بکنند چرا که امروز اگر شهرها و استان‌های همسایه ما توانسته‌اند به پیشرفت واقعی برسند با افق نگاه دوراندیشانه و مدبرانه بوده که اهداف بسیاری محقق شده است.

عاملی در ادامه سخنان خود گفت: بهتر آن است که در برنامه‌ریزی‌های خود و اجرای طرح‌ها از تجربیات مفید سایر استان‌ها و حتی کشورهای خارجی استفاده کنیم تا با بومی‌سازی این تفکرات و اندیشه‌ها بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار