درستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در اردبیل اعلام شد

معرفی پروژه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی در اردبیل

دستگاه‌های مختلف اجرایی استان اردبیل پروژه‌های قابل واگذاری خود را به بخش خصوصی اعلام کردند.

کد مطلب: ۵۲۶۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در اردبیل که با حضور مدیران و مسؤولان برگزار شد، تعداد و شرایط واگذاری پروژه‌های بخش خصوصی از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف مطرح شد که در این بین سازمان جهاد کشاورزی از واگذاری 15 پروژه بخش کشاورزی و منابع طبیعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی از واگذاری هفت پروژه نیمه‌تمام به بخش خصوصی، آب منطقه‌ای از واگذاری پروژه‌های مربوط به انسداد چاه‌ها و نصب کنتورهای هوشمند و تکمیل برخی از سدها در استان اردبیل به بخش خصوصی گزارشی را ارائه کردند.

در این جلسه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز از واگذاری 10 بنای تاریخی برای بهسازی، مرمت و بهره‌برداری از آن و همچنین واگذاری 40 مغازه در مجموعه شیخ حیدر و در قالب مجتمع تجاری خبر دادند.

در این جلسه همچنین آموزش و پرورش استان اردبیل از واگذاری 31 پروژه نیمه‌تمام به ویژه در بخش مدرسه‌سازی به بخش خصوصی خبر داده و از روند مطلوب این واگذاری‌ها گزارشی را به ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی ارائه کردند. اما در این جلسه تعدادی از بانک‌های عامل استان نیز از طرح‌های معرفی شده به بانک برای پرداخت تسهیلات، تقویت و توانمندسازی واحدهای تولیدی گزارشی ارائه کردند.

در ادامه جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها خواست تا در عملیاتی کردن طرح‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی به ویژه واگذاری پروژه‌ها براساس ماده 27 آیین‌نامه اجرایی بودجه سالانه و همچنین کمک به رونق واحدهای تولیدی تلاش کنند.

داوود شایقی تصریح کرد: ما به صورت هفتگی در این زمینه گزارش‌گیری را انجام می‌دهیم تا خلأهای احتمالی را بتوانیم برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار