رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی ایران خبر داد:

حضور ۳۹۴ شرکت داخلی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی

تهران (پانا) - انصاری از حضور ۳۹۴ شرکت داخلی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۳۹۴ شرکت داخلی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی

حبیب‌الله انصاری رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی که در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، گفت: نگاه ما و دنیا نسبت به نمایشگاه فراتر رفته است و امروزه در دنیا نمایشگاه‌ها به سمت صنعتی شدن حرکت می‌کنند.

او ادامه داد: نمایشگاه‌ها در توسعه صادرات اثر بخشی مناسبی دارند امروزه نمایشگاه‌ها از جمله مهم‌ترین عوامل توسعه اقتصادی در کشور‌ها محسوب می‌شود.

انصاری اضافه کرد: خوشبختانه امروز صنعت در کشور ما به مرحله نوینی رسیده است و ما باید این توانمندی‌ها را بهتر از گذشته در نمایشگاه‌ها نمایان کنیم.

رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی ایران افزود: نمایشگاه امسال در فضایی بیش از ۳۷ هزار متر مربع و در ۱۵ سالن برگزار می‌شود که طبق برآورد انجام شده حدود ۴۵۰ شرکت نیز در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

او تصریح کرد: در دوره نوزدهم نمایشگاه لوازم خانگی ۳۹۴ شرکت داخلی حضور دارند و یکی از توجهات آن‌ها در این نمایشگاه رونق تولید در راستای توسعه صادرات است.

انصاری با اشاره به افزایش میزان حضور تولیدکنندگان در دوره نوزدهم لوازم خانگی بیان کرد: این امر نشان دهنده افزایش ظرفیت تولید و آمادگی آن‌ها برای تولید محصولات با کیفیت در کشور است.

رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بیان کرد: امروزه تصور مردم در خرید لوازم خانگی خارجی است، اما این تفکر باید تغییر کرده و به سمت تولیدات داخل حرکت کند، این نمایشگاه در راستای حذف نگاه غلط از جامعه، با حضور محصولات کاملا ایرانی و در راستای شعار رونق تولید برپا شده است.

انصاری ادامه داد: در کنار این نمایشگاه همایشی در نظر گرفته شده است تا ابعاد مختلف نمایشگاه با سازمان‌های ذیربط مورد بررسی قرار بگیرد.

او گفت: سال ۸۶ حدود ۶۰ میلیون دلار صادرات در صنعت لوازم خانگی داشتیم، ولی در سال ۹۶ این رقم به ۳۲۰ میلیون دلار رسیده است که این رقم نشان دهنده رشد خوبی به لحاظ تحریم‌ها بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار