فرمانده سپاه امام رضا (ع): پاسدار معلمان باید نماد یک معلم انقلابی باشند

مشهد (پانا)- با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) همایش توانمندسازی و آموزش نیروهای طرح پاسدار معلم در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه امام رضا (ع): پاسدار معلمان باید نماد یک معلم انقلابی باشند

سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این جلسه گفت: پاسدارانی که به عنوان پاسدار معلم در کلاس درس حضور می یابند باید نماد یک معلم انقلابی باشند.

وی افزود: پاسدار معلمان در مدرسه به واسطه انتقال مطالب یک محور محسوب می شوند که این نکته بسیار حائز اهمیت است.

سردار نظری تصریح کرد: فضای آموزش و پرورش و مدرسه یک استعداد و ظرفیت است و حتما باید در این قبیل طرح ها تلاش فکری، تمرکز، نوگرایی و بهینه سازی داشته باشیم تا موفق شویم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: طرح پاسدار معلم یک رابطه چند وجهی میان شما به عنوان معلم و مسئولین مدرسه، دانش آموزان و اولیاء برقرار خواهد کرد و برقراری ارتباط و تعامل مناسب میان همه آن ها مورد اهتمام است.

وی تاکید کرد: پاسدار معلم طرحی کاملا کیفی است و کمیت در آن اهمیت چندانی ندارد و پاسدار معلمان باید مثل یک سفیر در مدارس ایفای نقش کنند.

سردار نظری در پایان گفت: شیوه مواجهه با مخاطبین که نسل نوجوان و جوان هستند بسیار مهم است و حتما باید به اهمیت و ظرافت های این طرح توجه شود.

قابل ذکر است در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی جعفری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع) گفت: تعامل و همکاری بسیار خوبی میان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و سپاه امام رضا (ع) وجود دارد که این مهم سبب تحقق اهداف مشترک خواهد شد.

وی افزود: دوره توانمندسازی و آموزش پاسدار معلمین با عنوان دوره آموزشی شهید علم الهدی به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری تصریح کرد: طرح پاسدار معلم در سال تحصیلی گذشته با حضور ۱۰۰ نفر انجام شد و در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ این طرح با حضور ۲۵۰ پاسدار معلم در سطح مدارس استان اجرایی خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: این طرح در قالب شش جلسه از درس آمادگی دفاعی با محتوای درس انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت مرتبط با سرفصل های درس آمادگی دفاعی توسط پاسدار معلمان جوان و تحصیل کرده در مدارس انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار