بعد از سه ماه:

مادر در کما، نوزاد خود را در بیمارستان شهید بهشتی کاشان سالم بدنیا آورد

اصفهان (پانا) - بعد از سه ماه، مادری که بر اثر صحنه تصادف در کما بود، نوزاد خود را با کمک پزشکان و کادر درمانی بیمارستانی شهید بهشتی کاشان سالم به دنیا آورد.

کد مطلب: ۹۶۷۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مادر در کما، نوزاد خود را در بیمارستان شهید بهشتی کاشان سالم بدنیا آورد

محمدرضا شریف سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با علام این مطلب گفت: بیمار خانم باردار 25 ساله به همراه همسر و فرزند در اطراف کاشان دچار حادثه رانندگی شده بود، بعد از انتقال حادثه دیدگان به این مرکز، روند بهبودی آنان توسط کادر درمان بیمارستان پیگیری و انجام گردید.
وی افزود: همسر و فرزند این خانواده، بعد از چند روز پیگیری های درمانی لازم ، بهبود یافته و با نظر پزشکان ترخیص شدند ولی مادر خانواده به علت آسیب شدید مغزی، تحت عمل جراحی و مراقبت های ویژه قرار گرفت.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: بعد از حدود 92 روز بستری مادر در بخش هایICU و جراحی مغز و اعصاب بیمارستان و پایدار نگه داشتن شرایط مادر و نوزاد، با نظر پزشکان زنان و زایمان، با انجام عمل موفقیت آمیز سزارین ،نوزاد این مادر با وزن تقریبی دو کیلو و 400 گرم، سالم به دنیا آوردند.
وی، تلاش کادر پزشکی و پرستاری گروه های مغز و اعصاب، زنان و زایمان، عفونی و داخلی و بخش های تغذیه و فیزیوتراپی بیمارستان را برای نجات جان مادر و نوزاد کم نظیر دانست و گفت: حال عمومی مادر و نوزاد رضایت بخش بوده که برای ادامه روند درمان آنها، مادر به بخش جراحی مغز و اعصاب و نوزاد به بخش نوزادان منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار