مسئول روابط عمومی شهرداری محلات خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کشوری خوشنویسی دستخط هشت و بزرگداشت حاج شیخ زین العابدین محلاتی

اراک (پانا)- مسئول روابط عمومی شهرداری محلات گفت: نمایشگاه آثار خوشنویسی دستخط ۸ و بزرگداشت حاج شیخ زین العابدین محلاتی همزمان با شب ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور اساتید برجسته کشور در این شهر برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۷۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه کشوری خوشنویسی دستخط هشت و بزرگداشت حاج شیخ زین العابدین محلاتی

مرجان خسروانی در تکمیل این خبر اظهار کرد: تور نمایشگاه خوشنویسی دستخط تاکنون در مراکز هفت استان کشور برگزار شده که در هشتمین مقصد خود در شهری به غیر از مرکز استان و در شهرستان محلات همراه با عرضه آثار خوشنویسی چهار استاد برجسته کشور، آقایان غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، مجتبی ملک زاده و سید رضا بنی رضی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: آیین گشایش این نمایشگاه روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری، همزمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۶ در محل فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد که شهروندان و هنرمندان عزیز می توانند از ۲۴ لغایت ۳۰ آبان از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ از آثار خوشنویسان برجسته کشوری بازدید نمایند.

مسئول روابط عمومی شهرداری محلات برگزاری ورکشاپ تخصصی خوشنویسی با حضور اساتید کشوری، گلباران قبور مطهر شهدا و حضور در مزار حاج شیخ زین العابدین محلاتی را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار