رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان، در نشست صمیمی مدیر کل با اعضای انجمن اولیا و مربیان نواحی و مناطق ١٤گانه استان :

هر یک از شما اعضا، بازوان توانمند انجمن اولیا و مربیان هستید

زنجان (پانا) - نشست صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش با اعضای انجمن اولیا و مربیان نواحی و مناطق ١٤گانه استان زنجان در سال شهید تجلی اداره کل برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۷۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
هر یک از شما اعضا، بازوان توانمند انجمن اولیا و مربیان هستید

اصغر ابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه اعضا حاضر،گفت: دست توانای انجمن اولیا و مربیان در مناطق و نواحی، کمک حال مدارس است.

وی ضمن اشاره به اهداف شورای انجمن اولیا و مربیان اظهار داشت: تمامی فعالیت های انجمن اولیا و مربیان تحت نظارت این شورا است.

ابراهیمی مهم ترین و باارزش ترین کار در انجمن اولیا و مربیان را آموزش خانواده عنوان کرد و افزود: تمامی دوره ها و کلاسهای آموزش خانواده مدارس، فقط باید از سوی مدرسان آموزش خانواده برگزار شود .

وی در ادامه با اشاره به کار گروه های تخصصی انجمن اولیا و مربیان گفت: ضرورت دارد تمامی افراد در این کارگروه ها عضو شوند و باید راهکاری برای این موضوع در نظر بگیریم.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان در پایان تصریح کرد: هر یک از شما اعضا، بازوان توانمند انجمن اولیا و مربیان هستید که انتظار داریم یاری گر برنامه های انجمن باشید.

شایان ذکر است در این نشست هر یک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان با حضور اعضا برگزار گردید و آقایان نادر بلباسی، حمید قاسملو، رسول احدی، مهرالدین رفیعی، علی بیات و مجید آخوندی منتخبین این شورا معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار