معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد:دستگاه‌ها فضای شهر را برای سفر هیئت دولت آماده کنند

یزد(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در جلسه هماهنگی سفر رئیس‌جمهور به استان بر همدلی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در استقبال از رئیس‌جمهور در استان و شهرستان میبد تأکید کرد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد:دستگاه‌ها فضای شهر را برای سفر هیئت دولت آماده کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «علیرضا ابوالحسنی» بابیان اینکه سفر شخص اول دولت دوازدهم یعنی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی و هیئت دولت به استان طبعاً با آثار برکات فراوان همراه است؛ گفت: اصحاب رسانه در آماده کردن فضای شهر از طریق سایت‌ها و نشریات خود در فضاهای مجازی نقش مهمی دارند.

ابوالحسنی افزود: حضور روحانیت و طلاب، اساتید و دانشجویان و اقشار مختلف مردم و مسئولین ادارات و ارگان‌ها و شهرک صنعتی و جامعه کارگری در مراسم سفر رئیس‌جمهور در استان هم باید پررنگ باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور رئیس‌جمهور و معاونین هم، پروژه‌هایی تعریف‌شده است که قطعاً برکات فراوانی را برای تکمیل این پروژه‌ها به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تأکید کرد: هلال‌احمر، مراکز علمی و دانشگاه‌ها و شهرداری‌ها به نحو مطلوب و مناسب نسبت به نصب بنر و آماده‌سازی شهر برای استقبال از سفر هیئت دولت به شهرستان میبد تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار