دانش‌آموزان خودشان را با آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی بسازند

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس بیان کرد: انشاالله اداره امور جامعه و انقلاب اسلامی در آینده و تمدن سازی و فتح قله های مهم دنیا به دست دانش‌آموزان رقم خواهد خورد.

کد مطلب: ۹۶۵۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان خودشان را با آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی بسازند

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس، در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان در مصاحبه با خبرنگار پانا اظهار کرد: نام و یاد همه مجاهدان انقلابی به خصوص شهیدان ۱۳ آبان را گرامی میدارم، راهپیمایی امسال راهپیمایی بسیار باشکوه و پر جمعیت تری نسبت به سال گذشته بود، و این نشان از تقویت روحیه‌ی ‌استکبار ستیزی و دشمن شناسی در بین آحاد مردم و جامعه است.

او افزود: اولین وظیفه دانش‌آموزان ما این است که خوب درس بخوانند و خوب خودشان را با آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی بسازند که آینده‌سازان آینده واقعی این عزیزان هستند و انشاالله اداره امور جامعه و انقلاب اسلامی در آینده و تمدن سازی و فتح قله های مهم دنیا به دست این عزیزانمان رقم خواهد خورد. پافشاری بر آرمان ها و شعار های انقلابی که امروز هم در راهپیمایی بسیار برجسته بود، انشالله که دانش‌آموزانمان این شعارها را خوب بشناسند و پایبند به این شعار ها باشند.

امام جمعه شهرستان قدس اذعان کرد: ما در قرارگاه فرهنگی شهرستان بخش‌های مهمی را برای استفاده دانش‌آموزان آماده کردیم که آنها را توانمند و روشن و با بصیرت میدانیم.

رضا جوکار در پایان بیان کرد: در همین راهپیمایی امروز تاکید بنده بر این بود که اجرای برنامه ها توسط دانش‌آموزان انجام شود که این طور هم شد و در هفته‌ی گذشته هم که در هفته‌ی بسیج دانش‌آموزی بودیم، همه کار ها را به دانش‌آموزان سپردیم و حتی سخنران پیش از خطبه‌ها هم از بین دانش‌آموزان انتخاب شد.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار