۱۳آبان؛ روز دانش آموز

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: 13 آبان برنامه‌های متعدد و متنوعی با محوریت دانش آموزان اجرا می‌شوند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از اجرای برنامه‌های متعدد و متنوعی با محوریت دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۵۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: 13 آبان  برنامه‌های متعدد و متنوعی با محوریت دانش آموزان اجرا می‌شوند

جعفر پاشایی در گفت و گوی زنده رادیویی بیان کرد: در تقویم انقلاب اسلامی ایران، 13 آبان ماه روز خاصی برای همه مردم به ویژه برای دستگاه تعلیم و تربیت کشور است و در این ارتباط با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در آموزش و پرورش استان برنامه های متعدد و متنوعی با محوریت دانش آموزان اجرا می شوند.

وی افزود: امروز زنگ استکبار ستیزی در تمامی مدارس استان نواخته می شود و همچنین تمامی تشکل های دانش آموزی اعم از بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی و سازمان دانش آموزی امروز همراه سایر اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه شرکت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اضافه کرد: در مسیر راهپیمایی امروز نیز گروه های مختلف سرود دانش آموزی اجرا می کنند و نمایشگاه های عکس برپا است تا بتوانیم وظیفه خود که انتقال فرهنگ غنی اسلامی و میراث انقلاب اسلامی به نسل های جدید است را به خوبی ایفا کنیم.

پاشایی گفت: فهمیده های دیروز که 40 سال قبل احساس وظیفه کردند و با اطاعت از ولی امر زمان در مقابل دشمنان ایستادند و امروز فهمیده های جدید و نوجوان می توانند فردای روشنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی را رقم بزنند و دشمنان خواهند فهمید که اتحاد، همدلی و یکرنگی مردم آینده کشور را تضمین خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار