نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی مردم را به حضور پر شور در راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان

اراک (پانا) - امام جمعه اراک و استاندار مرکزی روز یکشنبه با صدور بیانیه مشترک، ۱۳ آبان را نقطه عطفی در روند استکبار ستیزی و ولایتمداری ملت ایران دانستند و مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی فراخواندند.

کد مطلب: ۹۶۵۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی مردم را به حضور پر شور در راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان در تقویم رسمی کشور ما "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی " نام گذاری و به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران اسلامی ثبت شده است .

یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران یعنی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت مظلومانه دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند، می‌باشد که هر یک نقطه عطفی در روند استکبارستیزی ملت ایران و مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی کشورمان در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است .

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز ، یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به ملت شریف و دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و از مردم ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی دعوت می کنیم با حضور آگاهانه و حماسی در راه پیمایی یوم ا... 13 آبان بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای عزیز بیعت نموده و عزت و سربلندی میهن اسلامی را به نمایش گذاشته و موجب خشنودی قلب ولی عصر ارواحنا فداء گردند . خداوند ملت ما را پیروز فرماید و شر استکبار و صهیونیزم را کوتاه نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار