مدیرآموزش وپرورش کاشمر

کسانی که به جمع خیرین مدرسه ساز پیوسته اند دیگر آنرا ترک نکرده اند

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش وپرورش در مجمع خیرین مدرسه ساز کاشمر گفت:آنقدرکار مدرسه سازی لذت بخش است که افرادی خیری که وارد شده و در آن مشارکت کرده اند در ادامه راه هم مشتاقانه حضور داشته اند.

کد مطلب: ۹۶۵۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کسانی که به جمع خیرین مدرسه ساز پیوسته اند دیگر آنرا ترک نکرده اند

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز ضمن تشکر از همراهی خیرین گفت : کسانی که در هر زمینه ای در آموزش و پرورش کار کرده و خدمت می کنند در رشد و شکوفایی استعداد های آینده سهیم بوده واز ثواب وافتخار آن بهره می برند.

طاهریان افزود: با هریک از خیرین که صحبت می کنیم تاکید دارند که هیچوقت احسان و صدقه جاریه ای که داشتند موجب فقیر ونداری آنان نشده و حتی موجب برکت اموال آنان گردیده است.

وی با بیان اینکه بودجه مدرسه سازی در سالهای اخیر بسیار کم شده و اگر همکاری خیرین نبود قطعا دچار مشکل می شدیم گفت:خوشبختانه آنقدرکار مدرسه سازی لذت بخش است که افراد خیرونیکوکاردر آن مشارکت کرده اند در ادامه راه هم مشتاقانه حضور داشته و گاهی هنوز پروژه ای کامل نشده پروژه های بعدی را کلید میزده اند.

در ادامه جلسه خیرین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون مدارس و مشکلات موجود و ارائه رهنمود برای حل آن پرداختند.

گفتنی است در پایان از خیرینی که در ماه های اخیر به مجمع پیوسته و پروژه ای را به اتمام رسانده اند با اهداء لوح یادبود تقدیر گردید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار