معلمان بابل بیشترین گزارش‌های برتر پژوهشی را به خود اختصاص دادند

ساری (پانا) - معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش مازندران با اعلام نتایج بیست و دومین برنامه معلم پژوهنده، از پیشتازی معلمان بابل در ارائه برترین گزارش‌های پژوهشی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان بابل بیشترین گزارش‌های برتر پژوهشی را به خود اختصاص دادند

محمد علی جوادی با بیان این‌که امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه معلم پژوهنده با قوت در استان پیگیری و برگزار شد، گفت: 201 گزارش از 23 شهرستان و منطقه استان به دبیرخانه استانی اقدام‌پژوهی واقع در اداره کل آموزش و پرورش ارسال شده و طی حداقل 2 دوره مورد داوری قرار گرفت.

او با بیان اینکه 13 داور مجرب و کارآزموده استان این آثار را مورد داوری قرار دادند، تصریح کرد: از بین 201 گزارش دریافتی، 93 گزارش حائز رتبه برتر شدند که براساس شیوه‌نامه برنامه معلم پژوهنده ملاک رتبه برتر کسب امتیاز بالای 150 نمون‌برگ ارزشیابی تعیین گشت.

جوادی با اشاره به شهرستان‌های برتر در کسب نمره بالای 150، گفت: شهرستان بابل با کسب 27 گزارش برتر دارای بیشترین تعداد گزارش برتر شد و قائم‌شهر با کسب 11 گزارش برتر به مقام دوم و بهشهر با کسب 9 گزارش برتر به مقام سوم دست یافته و توانستند رتبه های اول تا سوم استان را از آن خود کنند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش مازندران به گزارش های برتر نیز اشاره کرده و افزود: سیده زهرا حسینی از بهشهر با امتیاز 189.5 به رتبه نخست استان دست یافت، معصومه صفرزاده از بابل رتبه دوم و سیده زهره جلالیان ازآمل رتبه سوم استان را کسب کردند.

او با بیان اینکه از 93 گزارش برتر استانی 80 گزارش متعلق به همکاران زن بوده، ابراز کرد: در مجموع گزارشات برتر، 57 گزارش به صورت فردی و 36 گزارش به صورت گروهی کار شده‌اند. همچنین تعداد گزارش‌های برتر نسبت به سال گذشته دارای رشد 40 درصدی بوده که نشان از افزایش کیفیت گزارشات اقدام پژوهی در استان مازندران دارد.

معاون پژوهش آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه گزارش‌های امسال نسبت به گزارش‌های سال‌های پیشین از کیفیت و غنای بالاتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: برنامه معلم پژوهنده یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های پژوهشی کشور است که در قالب اقدام‌پژوهی در میان فرهنگیان کشور برگزار شده و نتایج بسیار درخشانی بر نظام تعلیم و تربیت می‌نهد.

جوادی با بیان اینکه فرایند اقدام‌پژوهی امکان مشارکت و اشتراک یافته‌های مربوطه را برای معلمان و مدیران فراهم می‌سازد، ابراز کرد: مازندران از فعال‌ترین استان‌ها در زمینه برنامه معلم پژوهنده محسوب شده و هرساله مقام نخست را در کشور کسب می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار