روحانی باکو را به مقصد تهران ترک کرد

تهران (پانا) - رئیس جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به کشور آذربایجان سفر کرده بود، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.

کد مطلب: ۹۶۳۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
روحانی باکو را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در سفر دوروزه خود به این کشور که به دعوت رسمی الهام علی اف همتای آذربایجانی اش انجام شد با سخنرانی در جمع سران و مقام های شرکت کننده در این اجلاس بین المللی، دیدگاه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درخصوص مسائل مهم منطقه ای و بین المللی تبیین و تشریح کرد.

دکتر روحانی روز پنج شنبه در نخستین روز از سفر خود به باکو با رئیس جمهور آذربایجان دیدار و درخصوص مسائل مورد علاقه دو جانبه، منطقه ای و بین المللی با الهام علی اف گفت و گو کرد.

در نخستین روز از سفر دکتر روحانی به آذربایجان، شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

دیدار و گفت و گو با روسای جمهور ونزوئلا ، کوبا و پاکستان ، نخست وزیران مالزی و بنگلادش و همچنین رئیس جمهور موقت الجزایر از جمله دیدارهای دو جانبه دکتر روحانی در دومین روز از سفر به جمهوری آذربایجان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار