برگزاری بیست و دومین انتخابات شورای دانش آموزی در رباط کریم

رباط کریم (پانا) - شوراهای دانش آموزی در مدارس ، بزرگترین شبکهء اجتماعی و فرهنگی درآموزش و پرورش و یکی از ارکان اصلی و اثرگذار مدرسه است .

کد مطلب: ۹۶۳۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و دومین انتخابات شورای دانش آموزی در رباط کریم

مانندسالهای گذشته در تمامی مدارس شهرستان رباط کریم و به طور متمرکز در دبیرستان نمونه دولتی راحله با حضور مسئولین و کارشناسان آموزش و پرورش این شهرستان همزمان با سراسر کشور ، صبح روز اول آبان 98زنگ انتخابات نواخته شد .

دانش آموزان امروز با مشارکت و حضور فعال در این انتخابات در مدرسه که به عنوان جامعه کوچک شناخته می شود ، قدم به قدم برای انتخابات سرنوشت سازی مانند ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی آماده می شوند تا بتوانند با انتخاب های خود آینده کشور را انتخاب کنند .

کاندیداهای شورای دانش آموزی طی مراسمی در مدرسه خود را معرفی کرده و اهداف خود را اعلام کردند و سپس دانش آموزان رای ها و انتخاب های خود را در صندوق اخذرای انداختند .

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی از مسئولین ، مدیران و معلمان خواست تا شوراهای دانش آموزی را بیش از پیش جدی بگیرند و زمینه را برای رشد مدرسه به دست دانش آموزان فراهم کنند .

انتخابات شورای دانش آموزی با شعار همفکری ، همدلی و همکاری هرساله برای ارتقاء سطح مدرسه و کشف نبوغ دانش آموزان برگزار می شود .

/خبرنگار:کوثر ذاکرمقدس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار