دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان با مسئولین و دانش آموزان آموزشگاه استثنایی رودکی شهر زنجان

به مناسبت روز جهانی عصای سفید، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیئت همراه، با حضور در آموزشگاه استثنایی رودکی شهر زنجان، با مسئولین و دانش آموزان این آموزشگاه دیدار کرده و به گفتگو صمیمی پرداختند.

کد مطلب: ۹۶۱۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان با مسئولین و دانش آموزان آموزشگاه استثنایی رودکی شهر زنجان

زجان (پانا) - به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان ، ابراهیم رفیعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه با حضور در آموزشگاه استثنایی رودکی شهر زنجان، با مسئولین و دانش آموزان این آموزشگاه دیدار کرده و به گفتگو صمیمی پرداختند .

رفیعی ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید و تبریک این روز به مسئولین مدرسه و دانش آموزان، اظهار داشت: عصای سفید، پرچم استقلال یک فرد نابیناست و روز عصای سفید فرصتی است برای برابری و دسترس پذیری همگان و به رسمیت شناختن استقلال و حقوق افراد نابینا.

وی تأکید نمود:«نابینایان استعدادهای زیادی دارند که با فراهم کردن امکانات لازم برای پرورش استعدادهای آنان می توان از توانمندی هایشان بهره مند شد.»

رفیعی در این دیدار ضمن خدا قوت گویی و گفتگو با همکاران این مراکز آموزشی، از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و پرورشی آنان قرار گرفت .

شایان ذکر است اجرای سرود و خواندن شعر توسط همکار و دانش آموزان نابینا وکم بینا این آموزشگاه، از جمله برنامه های این دیدار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار