مدیر آموزش و پرورش جم؛

هیچ مدرسه ای در شهرستان مشکل سیستم گرمایشی نخواهد داشت

جم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: با تامین تجهیزات مورد نیاز، هیچ مدرسه ای در شهرستان مشکل سیستم گرمایشی نخواهد داشت.

کد مطلب: ۹۶۰۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
هیچ مدرسه ای در شهرستان مشکل سیستم گرمایشی نخواهد داشت

خلیل نیکخواه در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش جم، اظهار داشت: با تلاش مدیران مدارس، مشارکت اولیاء و مساعدت های شوراها،شهرداری ها و دهیاری ها، مهری با نشاط در مدارس شهرستان آغاز شد.

وی افزود: با برنامه ریزی مناسب، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در همه مدارس شهرستان فراهم شده است و هیچ مدرسه ای با کمبود معلم یا کمبود جدی تجهیزات مورد نیاز مواجه نمی باشد.

مدیر آموزش و پرورش جم تصریح کرد: با توزیع 65 بخاری و راه اندازی پکیج های گرمایشی، هیچ مدرسه ای در شهرستان مشکل سیستم گرمایشی نخواهد داشت.

نیکخواه بیان کرد: با قول مساعد اداره کل نوسازی مبنی بر تهیه و توزیع تجهیزات سرمایشی بین مدارس، بخش عمده ای از این مشکل نیز مرتفع می گردد.

دبیر شورای آموزش و پرورش جم با اشاره به احداث 4 کلاس خیر ساز در مدارس، خاطرنشان کرد: با تلاش مدیران مدارس، انجمن های اولیاء و مربیان و مشارکت خیرین 4 کلاس درس در مدارس نرجس شهر ریز و پروین اعتصامی روستای بهر باغ به بهره برداری رسید.

وی با تقدیر از تعامل خوب و سازنده شورای راهبردی پتروشیمی ها و شرکت پالایش گاز فجر جم، تصریح کرد: در راستای رفع بخشی از مشکلات فضای آموزشی و تجهیز پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان، شورای راهبردی پتروشیمی ها و شرکت پالایش گاز فجر جم با مجموعه آموزش و پرورش تعامل و همکاری بسیار مطلوبی داشته اند.

این مقام مسئول بیان کرد: همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر جم در خصوص واگذاری زمین جهت احداث مدرسه کوثر نیز قابل تقدیر است.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به مساعدت 800 میلیون تومانی شوراها و دهیاری ها به مدارس، اظهار داشت: شوراها و دهیاری های شهرستان در دو سال گذشته در راستای برگزاری کلاس های تقویتی، کلاس های کنکور، تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها حدود 800 میلیون تومان از محل عوارض 12 درصد (طرح تقویت بنیه علمی)، به مدارس شهرستان مساعدت کرده اند.

نیکخواه با اشاره به عملکرد 4 ساله آموزش و پرورش شهرستان، افزود: با بررسی های انجام شده و تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات و به اذعان مسولان ادره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، شهرستان جم در حوزه های آموزشی و پرورشی در سطح استان پیشتاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار