آموزش و پرورش زمینه حضور دانش آموزان در اجلاس نماز را فراهم کند

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: آموزش و پرورش باید ضمن اطلاع رسانی بیشتر در مدارس زمینه حضور دانش آموزان در این اجلاس و ارسال آثار آنان با موضوع نماز را فراهم کند.

کد مطلب: ۹۶۰۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش زمینه حضور دانش آموزان در اجلاس نماز را فراهم کند

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، حسن ابراهیمی در نشست شورای ا قامه نماز استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز اظهار داشت: تلاش و همه همه عوامل و کمیته های زیر مجموعه ستاد اجلاس نماز، بر برگزاری باشکوه و با کیفیت اجلاس نماز است.
وی با بیان اینکه اثربخشی و خروجی مناسب، یکی از مهم ترین اهداف در برگزاری اجلاس نماز است، تصریح کرد: اگر تلاشهای همه عوامل اجرایی این باشد که زمینه برای علاقمندی بیشتر دانش آموزان به نماز فراهم شود، این موفقیت و توفیق برای همه ماست.
ابراهیمی با اشاهر هب موضوع اجلاس نماز که به نام نماز و مدرسه است، بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که باید در دستور کار قرار گیرد، اطلاع رسانی مناسب برای این اجلاس است و صدا و سیما که خود سازمانی فرهنگی و مذهبی است قطعا برنامه های خوبی در این زمینه در دست انجام دارد، انتظار داریم همه کمیته ها پیشنهادات و برنامه های خود برای اطلاع رسانی و برنامه سازی به صدا و سیما ارسال کنند.
معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: موضوع اطلاع رسانی فراخوان اجلاس نماز به دستگاه های اجرایی توسط کمیته اطلاع رسانی با دقت مورد رصد قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی درون شهرستانی برای فراخوان نماز توسط فرمانداری بوشهر انجام شود، گفت: بر اساس پیگیری و هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری‌ها، همه شهرستانها امادگی لازم برای برگزاری اجلاس شهرستانی نماز را دارند.
ابراهیمی تصریح کرد: پیشنهاد کمیته اطلاع رسانی در مورد برگزاری نمایشگاه هنری با موضوع نماز و مدرسه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انجام شود.
معاون استاندار بوشهر با تاکید بر اطلاع رسانی آموزش و پرورش در مدارس برای برگزاری اجلاس نماز گفت: آموزش و پرورش باید ضمن اطلاع رسانی بیشتر در مدارس زمینه حضور دانش آموزان در این اجلاس و ارسال آثار آنان با موضوع نماز را فراهم کند.
وی با اشاره به تدارک برگزاری مسابقه انشا با موضوع نماز در مدارس، گفت: باید گروه مخاطب اجلاس نماز که دانش آموزان هستند را بیش از گذشته با اجلاس استانی درگیر کنیم و حضور کارشناسان حوزه نماز در مدارس برای تبیین بیشتر اهمیت نماز یک ضرورت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار