محمد صیدلو: نباید هیچ دانش‌آموزی از نعمت تحصیل در مدرسه محروم شود

شهرقدس (پانا) - مراسم نمادین کشوری جشن عاطفه‌ها و مانور گام دوم تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مسولان کشوری و استانی در سالن غدیر شهرقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: نباید هیچ دانش‌آموزی از نعمت تحصیل در مدرسه محروم شود

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم جشن عاطفه ها که صبح امروز در ورزشگاه الغدیر شهرقدس برگزار شد خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش جایی است که دانش‌آموزانی مانند شما تربیت می‌کند گفت: جشن عاطفه‌ها امروز در ۲۱ شهرستان استان تهران و در تمام مدارس برگزار می‌شود و دانش‌آموزان دردمندی خود را نسبت به همکلاسی‌های خود که وضعیت مناسبی از نظر معیشت و تحصیل ندارند، اعلام می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ما به عنوان انسانی که در ایران اسلامی هستیم باید در زندگی مراقب باشیم؛ هویت خود را مدیریت کنیم زیرا هویت چیزی است که باعث می‌شود نسبت به یکدیگر حساس باشیم و در مقابل فقر افراد در جامعه نیز حساسیت نشان دهیم.

صیدلو بزرگترین درد انسان امروز را بی‌تفاوتی و درمان آن را دردمندی دانست و گفت: جشن عاطفه‌ها معرکه ابراز انسانیت ما و واکنش‌های مناسب به اطراف است.

او افزود: هویت ایرانی ما و حس ما نسبت به کشورمان مهم است و باید از آن مراقبت کنیم همچنین باید هویت دینی و اعتقادی خود را مدیریت کنیم، امیدوارم در ایران زمین به برکت هویت انسانی که نشات از نگاه دینی و اعتقادی ما می‌گیرد هیچ دانش‌آموزی به دلیل گرفتاری اقتصادی از تحصیل در مدرسه محروم نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار