برگزاری آیین جشن عاطفه ها در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - همزمان با سراسر کشورمراسم مهر عاطفه ها در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ری و به صورت پایلوت در دبستان دخترانه وحید کیهانی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین جشن عاطفه ها در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

در این مراسم که با حضور مسئولین کمیته امداد شهرری و اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد، میهمانان، مسئولین و دانش آموزان مدرسه با اهدای پاکت های حاوی کمک نقدی به یاری افراد بی بضاعت شتافتند.

ابراهیم ذوالفقاریان رئیس کمیته امداد شهرستان ری در حاشیه این برنامه به خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت: برگزاری این برنامه بیشتر از بحث مالی آن برای فرهنگ سازی و آموزش مسئولیت‌‌پذیری در دانش‌آموزان و ایجاد حس همدلی و همدردی نسبت به یکدیگر اهمیت دارد.

او ادامه داد: در شهرری 900 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد است که بیش از سیصد نفر از آنها ایتام هستند و ما به کمک خیرین در ابتدای سال تحصیلی کمک هزینه کتاب و لوازم التحریر بچه‌ها و در اواسط سال کمک هزینه کلاسهای کمک آموزشی آنها را تقبل می کنیم وهمچنین ما تعداد زیادی دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش داریم.

ذوالفقاریان همکاری کمیته امداد با آموزش و پرورش را بسیار خوب توصیف کرد و اذعان داشت: ما دو ارگان در کنار هم و با هدف مشترک برای کمک به فرزندان این مرز و بوم تلاش می‌کنیم.

در این مراسم معینی‌فر معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز در سخنانی با تقدیر از خیرین و حمایت‌کنندگان بر حفظ کرامت نیازمندان تاکید کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار