پیش‌فروش بلیط مازندران به مرز مهران از فردا آغاز می‌شود

ساری (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اعلام کرد که فروش بلیط انفرادی برای سفر به مرز مهران از تاریخ 10 مهر با هزینه نرخ مصوب در تمامی پایانه های مازندران آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۷۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌فروش بلیط مازندران به مرز مهران از فردا آغاز می‌شود

عباس‌علی نجفی گفت: «از آنجایی که با توجه به حذف روادید بین دو کشور ایران و عراق پیش بینی حضور حداکثری زائرین علی الخصوص مازنی های ولایت مدار و عاشق خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بوده ، براساس دستور العمل ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استانداری مازندران جلسات متعدد و مستمری را برای اعزام این عزیزان برگزار شده تا جایی که بر اساس صورت وضعیت های به روز و ثبت شده آنلاین از تاریخ 20 شهریور تا به امروز بیش از 4347 زائر با بکارگیری 164 دستگاه خودرو مسافری از شهرهای مختلف استان به مقصد مهران جابجا گردید. »

به گفته او با توجه به اینکه در طول سال هیچ سرویس مستقیمی از شهرهای استان به مقصد مرز مهران وجود نداشته ، لذا این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهر با هزینه نرخ مصوب نمود.

نجفی تأکید کرد که مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص می توانند به شماره 3000141 پیام ارسال نموده تا از طریق مسولین ذیربط اقدام لازم صورت پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ادامه داد: «با توجه به اعزام اتوبوس ها برای بازگشت زائرین اربعین حسینی ، محدودیت سرویس از تاریخ 24 مهر لغایت 29 مهر در جابجایی مسافرین وجود داشته، از این رو ضروری است هم استانی‌ها برای سفر در تاریخ‌های یاد شده برنامه ریزی های لازم را داشته باشند..»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار