در نشست ویدئوکنفرانس با مدیران استانی سازمان دانش‌آموزی

کاظمی: جشن عاطفه‌ها به تربیت اجتماعی و حس تعاون دانش‌آموزان شکل می‌دهد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی بر نگاه تربیتی به جشن عاطفه‌ها تاکید کرد و گفت که این جشن به تربیت اجتماعی و حس تعاون دانش‌آموزان شکل می‌دهد.

کد مطلب: ۹۵۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: جشن عاطفه‌ها به تربیت اجتماعی و حس تعاون دانش‌آموزان شکل می‌دهد

علیرضا کاظمی در نشست ویدئوکنفرانس با مدیران سازمان دانش‌آموزی استان‌های کشور درباره برنامه‌های سازمان گفت: «ما هر چه برنامه‌های سازمان را هرچه به سمت منطقه، استان و مدرسه ببریم موفق‌تر هستیم. اگر بتوانیم برنامه‌های اردویی را ابتدا در سطح استان برگزار کنیم و هر استان یک اردوی ملی یا در هر منطقه یک اردوی ملی برگزار کند، موفق هستیم.»

رئیس سازمان دانش‌آموزی افزود: «یکی از ملاک‌های ارزیابی و مطالبات من از روسای سازمان دانش‌آموزی در استان‌ها این است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود، ۷۵۰ اردوی را در قالب اردوی ملی به‌صورت منطقه‌ای برگزار کنند.»

کاظمی گفت: «مسئولان سازمان دانش‌آموزی تلاش کنند هر مدرسه یک خبرنگار داشته باشد و «هر کلاس یک خبرنگار» شعار بعدی برای دنبال کردن باشد.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: «کار ما تربیتی است و در نقش‌ها اتفاق می‌افتد. باید ایده‌های خلاقانه را تولید کنیم و بر مدار آنها حرکت کنیم.»

او افزود: «جشن عاطفه‌ها نقش محرومیت‌زدایی، فقرزدایی، تربیت دینی و اجتماعی دارد. باید به این جشن نگاه تربیتی داشته باشیم زیرا به تربیت اجتماعی و حس تعاون دانش‌آموزان شکل می‌دهد. ما باید در این جشن منش یاری و مهربانی را تجربه کنیم.»

کاظمی در پایان تاکید کرد که استان‌ها باید ایده‌های خلاقانه خود را در جشن عاطفه‌ها ارائه و به سایر استان‌ها سرایت دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار