دیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و معاونین و مربیان پرورشی مدارس: با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر آب پخش

آب پخش،بوشهر(پانا)_ امام جمعه شهر آب پخش ضمن بیان آیاتی از قرآن مجید پیرامون تفکّر و تدبّر گفت : خداوند به انسانها دستور داده است تا درخلقت آسمان و زمین تدبر ، تفکر و اندیشه نمایند

کد مطلب: ۹۵۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و معاونین و مربیان پرورشی مدارس: با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر آب پخش

به مناسبت روز بازگشایی مدارس معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و جمعی از معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه آب پخش با حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه آب پخش دیدار کردند.

در این دیدار ، امام جمعه شهر آب پخش ضمن بیان آیاتی از قرآن مجید پیرامون تفکّر و تدبّر گفت : خداوند به انسانها دستور داده است تا درخلقت آسمان و زمین تدبر ، تفکر و اندیشه نمایند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با اشاره به نقش مربیان تربیتی در آشنایی دانش آموزان با تدبّر و تفکّر در مخلوقات الهی افزود : مربیان تربیتی باید از کارهای ستادی دوری کرده و کارهای عمیق و ارزشمند تربیتی را انجام دهند.

ایشان کار عمیق در امور پرورشی را آشنایی دانش آموزان با دین و اخلاق برشمرده و افزود : الگوهای تربیتی خوب را به دانش آموزان یادآوری و آنها را نسبت به خدا و دینشان آگاهی بخشید.

نماینده ولی فقیه در شهر آب پخش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راه اندازی دانشگاه فرهنگیان گفت : در این دانشگاه باید معلمینی آگاه ، معتقد به دین و آشنا به علم و اخلاق پرورش یابند.

امام جمعه آب پخش در قسمت پایانی صحبتهایش به مربیان پرورشی توصیه کرد تا ضمن مطالعه و آگاهی در بخشهای مختلف دینی و اخلاقی بعنوان یک معلم مهربان و دوست داشتنی در آشنایی نسل امروز با خدا ، قرآن و دین ، اهتمام بیشتری داشته باشند.

در این دیدار علی صمصامی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده درحوزه پرورشی منطقه گفت : مربیان پرورشی درطول دوران انقلاب اسلامی همواره پشتیبان معنوی و نیروی انسانی در آموزش و پرورش بوده اند.

ایشان در ادامه افزود : تربیت و فعالیتهای تربیتی دو مقوله مکمّل هم هستند که در تربیت همه نیروهای آموزش و پرورش دخیل بوده ولی در فعالیتهای تربیتی با استفاده از ساز و کارها و ابزارهای مناسب نقش مربیان تربیتی به عنوان مدیران فرهنگی حائز اهمیت بیشتری است.

صمصامی در پایان سخنانش گفت : پیگیری احداث ساختمان دارالقرآن تبیان و مرکز مشاوره و روانشناختی ،برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری و قرآن و عترت، اجرای مراسم همگام با قرآن، اجرای طرح تربیت مهدوی و یادآوران امر به معروف و نهی از منکر از شاخص ترین فعالیتهای حوزه پرورشی در منطقه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار