فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مطرح کرد

هادیانفر مطرح کرد: نقش 18درصدی همیاران پلیس در کاهش تصادفات

تهران (پانا) - فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به نقش ۱۸ درصدی همیاران پلیس در کاهش تصادفات و جانباختگان اشاره کرد و خبر داد از سال 85 تاکنون تعداد جانباختگان از 27هزار به 17 هزار نفر کاهش یافته است.

کد مطلب: ۹۵۷۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
هادیانفر مطرح کرد: نقش 18درصدی همیاران پلیس در کاهش تصادفات

سیدکمال هادیانفر در حاشیه مراسم بهار دانش و انضباط ترافیک در مدرسه دخترانه جوادالائمه در جمع خبرنگاران درباره تاثیر توسعه همیاران پلیس در کاهش تخلفات گفت: «وظیفه پلیس راهور توسعه نظم و انضباط است که ما به‌تنهایی قادر نیستیم این فعالیت را انجام دهیم و نیازمند همکاری همه آحاد جامعه به‌ ویژه قشر جوانی که آینده‌ساز کشور هستند، هستیم.»

او افزود: «بحث همیار پلیس براساس مطالعات انجام شده ۱۸ درصد در کاهش تصادفات و جانباختگان تاثیرگذار بودند. سال ۸۵، ۲۷ هزار جانباخته داشتیم و امروز ۱۷ هزار جانباخته داریم. در طول ده سال که عمر فعالیت همیاران پلیس است، تاثیرگذاری را شاهد بودیم.»

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: «نباید فراموش کنیم که وزارت آموزش و پرورش چه تلاش‌هایی را در این باره انجام داده است و به‌ عنوان یک نهاد قرهنگی و مسیولیت‌پذیر وارد این عرصه شدند و دوشادوش پلیس با انسجام ایجاده شده این دستاورد بزرگ کسب شده است.»

او افزود: «باید تلاش کنیم تعداد ۱۷ هزار جانباخته را به حداقل برسانیم زیرا این موضوع زیبنده کشور ما نیست.»

هادیانفر افزود: «همزمان با روز پلیس هم برنامه‌هایی برای تجمعات دانش‌آموزی داریم تا از ظرفیت دانش‌آموزان در توسعه نظم ترافیکی بیشتر استفاده کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار