محمد صیدلو: سهمیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در استخدام جدید۱۵۰۰ نفر است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اختصاص سهمیه ۱۵۰۰ نفری آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آزمون استخدامی جدیدخبر داد.

کد مطلب: ۹۵۶۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: سهمیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در استخدام جدید۱۵۰۰ نفر است

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ورامین با تبریک آغاز مهرماه اظهار داشت: این دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و چرخه‌های اقتصادی و علم و فناوری را به حرکت در خواهند آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: اگر آموزش هر کشوری کارآمد، قوی و مستحکم بود و در راستای تعلیم و تربیت قدم‌های موثر برداشت بی‌شک آن کشور در همه عرصه‌ها پیشرفت خواهد کرد و قله‌های ترقی و افتخار را به دست خواهد آورد.

او افزود: در چند دهه گذشته به آموزش و پرورش در بعضی از حوزه‌ها کم لطفی شده و آموزش و پرورش را به چشم وزارت هزینه‌زا نگاه کردند، در صورتی که هر چقدر در آموزش و پرورش هزینه شود سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

صیدلو تصریح کرد: باید دانش‌آموزانی را تربیت کنیم که تربیت‌پذیر باشند، تمام نهادها و ادارات کشور باید در تربیت دانش‌آموزان کمک حال آموزش و پرورش باشند چراکه اگر دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان فردا به درستی تربیت شوند، جامعه‌ای سالم و پویا خواهیم داشت.

او با بیان اینکه سازمان سنجش در قالب ماده ۲۸ اقدام به استخدام از نفرات برگزیده در آزمون را آغاز کرده است، گفت: در حال حاضر سهمیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران حدود هزار پانصد نفر است، دوستان و آشنایان خود را تشویق کنید تا در آزمون استخدام آموزش و پرورش شرکت کنند.

صیدلو بیان کرد: در تابستان امسال نزدیک به ۵ هزار نفر تقاضای جابه‌جایی به سایر استان‌ها را داشتند لذا خواهش می‌کنم نیروهای بومی استان را تشویق به استخدام کنید تا نیروهای بومی در استان مشغول تدریس در آموزش و پرورش شوند و این فرصت از دست نرود.

او خاطرنشان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین وظیفه آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموز است که هویت ایرانی اسلامی داشته باشد، ماموریت آموزش تربیت دانش‌آموز نیست که به دانشگاه برود بلکه وظیفه آموزش و پرورش این است که دانش‌آموز اگر دکتر شد انسان باشد و با چهره خوش با بیمار برخورد کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با تدابیری خوبی که دوستان در اداره کل اموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به کار گرفتند کمبود معلم تا حد بسیار زیادی رفع شد و درحال حاضر دیگر کمبود معلم نداریم و این کسری‌ها را از منابع مختلف رفع کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار