فرماندار پیشواتاکید کرد:ضرورت پیوست پدافند غیرعامل درطرح‌های عمرانی پیشوا

پیشوا (پانا) - فرماندار پیشوا گفت: پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند تا درمقابل تهدیدهای ناشی از حوادث غیرمترقبه با کمترین آسیب روبرو شویم.

کد مطلب: ۹۵۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پیشواتاکید کرد:ضرورت پیوست پدافند غیرعامل درطرح‌های عمرانی پیشوا

حسین عباسی فرماندار پیشوا درجلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان بیان داشت: امروز دشمن از همه ابزارها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می گیرد و مخاطراتی که در عرصه ملی و بین المللی با آنها مواجه هستیم اهمیت موضوع پدافند را مضاعف می کند.

او در ادامه افزود: اگر بخواهیم به یک موقعیت خوب برسیم، حتما باید پدافند غیرعامل را جدی بگیریم و اتفاقا بهترین فرصت برای ما مسئولان است که هم نقاط قوت را حفظ و نقاط ضعف را شناسایی و آنها را برطرف کنیم.

او بیان داشت:پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند تا در مقابل تهدیدات ناشی از حوادث غیرمترقبه با کمترین آسیب روبرو شویم.

عباسی یادآور شد: ظرفیتهای خوبی در شهرستان پیشوا وجود دارد و کارهای خوبی هم در گذشته انجام شده که باید آنها را با شاخصه‌ها و مؤلفه‌های مرتبط با پدافند غیرعامل مطابقت دهیم تا همخوانی داشته باشد و در مواقع خطر بتواند به کمک مان آمده و رهایی بخش باشد.

او اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های حوزه پدافند غیرعامل این است که کارگروه‌ها فعال باشند و به ویژه جلسات کارگروه شهری منسجم و مستمر برگزار شود تا هم اشکالات و هم اقدامات مورد نیاز نمایان تر شود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: هفته پدافند غیرعامل فرصتی برای ارزیابی عملکرد گذشته در شهرستان است و همه یازده کارگروه زیرمجموعه پدافند غیرعامل در حوزه کارهای خود مانورها و کارهای لازم را پیشنهاد دهند و سنجش اقدامات انجام شود.

عباسی اذعان داشت: نقطه آغاز اقداماتی که در سطح ملی رقم می خورد، در شهرستانهاست و براساس همین طرح و برنامه‌هایی است که مدیران ادارات انجام می دهند که بازخورد آن را در سطح کشور می بینیم.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار