در طلیعه مهر با آغاز سال تحصیلی صادر شد

پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

زاهدان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس پیامی صادر نمود.

کد مطلب: ۹۵۵۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان متن پیام به شرح زیر است.


بسم الله الرحمن الرحیم


مهر آغاز رویش وطراوت مهربانی و خردورزی در فضای مملو از شور وامید، دوباره از راه رسید و سبب شد بار دیگر نبض جامعه همگام با نبض مدرسه همراه شود و سرچشمه مهر، زلال سعادت بتراود.
تقارن بهار تعلیم و تربیت و شروع فعالیت مدارس با ماه محرم پیروزی خون بر شمشیر و فضای معنوی شور و شعور حسینی و همچنین روزهای حماسه و ایثار و جانفشانی های هشت سال دفاع مقدس که معنویت خاصی به آن بخشیده است را گرامی می داریم.
آموزش و پرورش با تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص زیربنای توسعه همه جانبه است و محور اصلی آن معلمان هستند.

ایثارگرانی که نعمت دانایی را به ما آموخته و بذر محبت را در دلها افشانده و دستان ما را به مهارت نوشتن و گام های ما را در رسیدن به فضای بهتر و سرشار از صمیمیت استوار ساخته اند.
اینجانب ضمن تسلیت محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۹_ ۹۸ رابر پویندگان طریق علم و معرفت، معلمان فرهیخته و دانش آموزان عزیز که با آغاز مهرماه فصل رویش مهربانی و خردورزی با گام های کوچک و بزرگ اما اندیشه های پاک و سترگ مدرسه را مزین می نمایند، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.
امید است در سال تحصیلی جدید در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج ) در بهار تعلیم و تربیت شاهد پیشرفت همه جانبه یک کشور و بسط امید در پیکر جامعه همیشه سرافراز ایران اسلامی باشیم .

حمیدرضا رخشانی
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار