اظهارات بی سابقه علیه کاپیتان محبوب استقلال؛ معاون سابق استقلال مقصر رفتن رحمتی را معرفی کرد

تهران (پانا) - علی خطیر در اظهاراتی شدید الحن به کاپیتان این روزهای استقلال تهران حمله کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اظهارات بی سابقه علیه کاپیتان محبوب استقلال؛ معاون سابق استقلال مقصر رفتن رحمتی را معرفی کرد

به گزارش ایسنا، علی خطیر، معاون مستعفی باشگاه در واکنش به صحبت‌های وریا غفوری در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از داربی ۹۰ تهران گفت: همه می‌دانند که من چقدر استقلالی‌ام و در یک سالی که در این باشگاه بودم این موضوع را نشان دادم. کارنامه من در استقلال مشخص است، اما جالب است که یک بازیکن که بازوبند مهم کاپیتانی را هم بر بازو می‌بندد و وظایف فنی و مدیریتی دارد، به جای خوب تمرین و خوب فوتبال بازی کردن و نشان دادن کیفیت بالایش در زمین، دائما دنبال فعالیت اجتماعی در فضای مجازی و جمع‌آوری فالور در صفحات مجازی است.

او افزود: من از محبوبیت سلبریتی‌ها به خوبی با خبر هستم، اما نمی‌توانم واقعیت‌ها را نگویم. سؤال من از این بازیکن و هواداران استقلال این است که آیا یک بازیکن حرفه‌ای که پول حرفه‌ای می‌گیرد، وظیفه ندارد خوب تمرین و خوب فوتبال بازی کند؟ با احترام به همه دغدغه‌های فرافوتبالی که همه‌مان داریم، آیا دغدغه‌ یک بازیکن باید فعالیت اجتماعی و حتی برخی اوقات سیاسی در فضای مجازی باشد و همین ماجرا روی کار فنی‌اش اثر بگذارد؟ خیلی‌ها به کاپیتان فعلی استقلال گفته‌اند که به جای این کارها، تمرکز را روی فوتبالت بگذارد و اگر هم نمی‌توانی فوتبال را رها و کار سیاسی کن، یا اصلا از استقلال برو و در تیم دیگری باش و این کارها را انجام بده.

معاون پیشین باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آقای وریا غفوری! تو به حرف‌ها، پست‌ها و استوری‌هایت در اینستاگرام هم اعتقاد نداری، چرا که اگر داشتی از استقلال و از پول بیت‌المال تقاضای سالی سه و نیم میلیارد تومان نمی‌کردی. تو فقط ادای امثال مرحوم ناصر حجازی را در می‌آوری. تو کجا، ناصر حجازی کجا؟ اگر دیدی ناصر حجازی این کار را می‌کرد و درد مردم و جامعه را فریاد می‌زد، خودش هیچ وقت از استقلال چیز زیادی نخواست و حتی بعضی وقت‌ها هم با کم‌ترین پول برای استقلال کار می‌کرد و برای خودش بیش‌تر از مردمش نمی‌خواست. ناصر حجازی در زمان بازی‌ و هم در زمان سرمربیگری‌اش در بحث فنی کیفیت بالایی داشت، اما حالا بازیکنان فوتبال یاد گرفته‌اند که ضعف‌های‌شان را با فعالیت در فضای مجازی و پست‌ها و استوری‌ها بپوشانند.

خطیر با اشاره به طلب ۵۰۰ میلیون تومانی‌اش از باشگاه استقلال گفت: بحث‌هایی مطرح شده که انگار من ۱۰ بازیکن را از استقلال فراری داده‌ام. من کدام بازیکن استقلال را فراری داده‌ام؟ من اگر شخم زدن بلد بودم، باید اول تو را شخم می‌زدم. مدیربرنامه شما که هم‌چنان علیه من خط می‌دهد، باعث و بانی باخت استقلال در داربی بود، چون همه بازیکنانش بی‌کیفیت بودند و بد بازی کردند و تو هم اصلا خوب نبودی. من از استقلالی ریالی پول نگرفتم و ۵۰۰ میلیون تومان هم از جیبم خرج کرده‌ام و می‌توانی این را از مدیران باشگاه بپرسی، ولی تو چه کار کرده‌ای؟ شمایی که فقط ۵۰۰ میلیون تومان سال گذشته زیرمیزی گرفتی! یک BMW سری ٧ گرفتی که ۵ میلیارد قیمتش بود! من که می‌دانم چه کسی به تو خط می‌دهد که علیه من مصاحبه کنی. آقای غفوری! اگر جرأت داشتی باید جواب خبرنگاری که به تو اعتراض کرده را، می‌دادی، اما این جرأت را نداشتی. به گواه کارشناسان در چهار بازی اول استقلال، جزو ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال بودی. خدا نبخشد آن‌هایی که تیم را به دست تو و آن دلال معروف دادند تا به این روز بیفتد.

وی ادامه داد: من ۱۰ بازیکن را از استقلال فراری داده‌ام؟ یادت نیست در بازی استقلال - سایپا و هم‌چنین در منزل من در حضور دوست مشترک به من گفتی که مهدی رحمتی را از تیم کنار بگذارید، تیم درست می‌شود؟ آیا تیم درست شد؟ مشکل باند سفت‌ها بود؟ باز باند سفت‌ها در کورس قهرمانی قرار داشتند، شما که سر دسته باند شل‌ها هستید، چه کار کرده‌اید؟ استقلال هر چه می‌کشد، از دست باند شل‌هاست!

معاون پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از رفتارهای وریا غفوری در یکی دو فصل اخیر گفت: شما بازیکنانی هستید که فصل قبل، همه پولتان را گرفتید و تیم را دو بار به ناجوانمردانه‌ترین شیوه به اعتصاب کشاندید. اگر معرفت دارید، همین الان بیایید به خاطر هواداران، یک میلیارد تومان از پول‌تان را به باشگاه ببخشید، آن هم به خاطر هواداران، اما شما از این کارها نمی‌کنید. شما حالا باندی دارید که همه‌تان بنده پول هستید و دلال معروف هم شما را هدایت می‌کند و تیم را به ورطه سقوط کشانده است. شما بویی از عشق به تیم و بازوبند و استقلال نبرده‌اید.

خطیر افزود: آقای غفوری! تو حتی جرأت نمی‌کنی اسم من را بیاوری، آن وقت از اعلام اسامی مقصران شکست داربی خبر می‌دهی. مقصر داربی من بودم یا تو که سایه‌ات تو زمین نیست. آیا مقصر کسی است که استعفا داده و رفته است؟ به خاطر قدرت مدیر برنامه‌های شما در تیم استعفا کردم و رفتم، چون زروم به باند شما نرسید. اگر زورم می‌رسید باند شما را متلاشی می‌کردم تا استقلال از دست شما نفس بکشد. من کدام بازیکن را فراری داده‌ام؟ این شما بودید که به سرکردگی دلال معروف، به عوامل فضای مجازی‌تان خط می‌دادید بازیکن غیر باند شما را بزنند تا راحت تیم را در اختیار بگیرید، این کار بزدلانه نشان می‌دهد که شما که باعث باخت استقلال در داربی روز گذشته شدید، لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارید.

او تصریح کرد: شما به دروغ بازارگرمی می‌کردید که تراکتور ما را می‌خواهد و حاضر است ۶ میلیارد تومان بدهد. کدام مدیر تراکتور حاضر است این موارد را تأیید کند؟ رفتید و دورهای‌تان را زدید و آمدید در نهایت با استقلال قرارداد بستید. بازارگرمی دلال شما و موج‌های رسانه‌ای مشکوک که هدفش ادامه حضور شما در استقلال بود کار را به این‌جا کشانده است. خدا از شما نگذرد و امیدوارم این پول‌های میلیاردی که از استقلال می‌گیرید و پول زور است از گلوی شما به خوشی پایین نرود.

خطیر با اشاره به یک ماجرای عجیب گفت: من خیلی چیزها را می‌دانم، اما به خاطر استقلال چیزی نمی‌گویم. این شما و باند شما بود که با بازیکنان به صورت پکیجی قرارداد بستید. یعنی یک بازیکن که قیمت بالایی داشت به شرطی قرارداد می‌بست که بازیکن دیگری که قیمت بالایی نداشت، اول قرارداد ببندد. این شما نبودی که به عنوان کاپیتان با همراهی دوستان‌تان، بازیکنان جوان دیگری را مجبور می‌کردید که با مدیربرنامه شما قرارداد امضا کنند؟ آن وقت می‌آیی و پست حمایت از جامعه و کولبرها می‌گذاری؟ هوادار تو را نمی‌شناسد، من که تو را خوب می‌شناسم. بازیکنان استقلال می‌توانند شهادت دهند که این کار را کرده‌اید و حالا این نتایج تاوان آن کارهاست. سال گذشته سرجمع ۱۰ بازی کردی، ۵ میلیارد تومان نقد گرفتی، BMW سری ۷ گرفتی، بعد می‌آمدی و بازیکنان را تحریک می‌کردی که اعتراض کنند؟ معلوم است که باید از رفتن من خوشحال باشی و علیه من حرف بزنی، چون می‌خواستی با این کیفیت، از استقلال سه و نیم میلیارد تومان بگیری، اما من نگذاشتم و جلوی این قرارداد را گرفتم.

وی یادآور شد: به من می‌گویی شخم زن؟ من اگر شخم زن بودم، باید اول تو و دار ودسته‌ات را شخم می‌زدم، اما نگذاشتند استقلال را درست کنیم. وریا جان، تو گران‌ترین فعال اجتماعی هستی، فعالان سیاسی و اجتماعی واقعی، وضعیت‌شان اصلا مشابه تو نیست. آن‌ها بیش‌ترین فشارها را تحمل می‌کنند و چیزی هم ندارند، ولی تو پردرآمدترین فعال اجتماعی و سیاسی این کشور هستی! سینه من پر از درد است، اما به خاطر استقلال سکوت اختیار کرده‌ام. صحبت‌های کاپیتان استقلال، بیش‌تر به زخم استقلال نمک می‌پاشد تا این که زخم‌های استقلال را التیام ببخشد. توصیه دوستانه من به غفوری این ست که از امروز با خودش عهد کند که تنها بر فوتبال و کیفیت فنی خود در زمین تمرکز و از هرگونه فعالیت اجتماعی و سیاسی در فضای مجازی دوری کند، چرا که او با این مبلغ گزافی که از بودجه بیت المال می‌گیرد نسبت به استقلال و هواداران استقلال دین بر گردنش دارد و فعالیت‌های اجتماعی را به اهل‌شان که واقعا دغدغه مردم خود را دارند، واگذار کند.

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال گفت: این که گفته‌ای ۱۰ نفر از استقلال رفته‌اند، در واقع بازیکنان فعلی را تضعیف کرده‌ای. اگر شخصیت یک کاپیتان را داشتی، هیچ وقت این حرف را نمی‌زدی و با این حرف روحیه خودت و تیم را قبل از داربی پایین نمی‌آوردی. یک کاپیتان هر چقدر تیمش ضعیف باشد، به آن‌ها روحیه می‌دهد. تو شخصیت یک کاپیتان را نداری. تو عملا من را نزده‌ای، بلکه استقلال و همه هم‌تیمی‌هایت را زده‌ای.

خطیر در پایان تصریح کرد: با توجه به توانایی‌های استراماچونی که روز گذشته در داربی نمایان شد، به هواداران قول می‌دهم با کمی صبوری خیلی زود استقلال به کوران مسابقات و قهرمانی برمی‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار