غلامرضا کریمی: در پرورش نسلی متعهد به ارزش‌های دینی و ملی کوشا باشیم

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۵۵۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا کریمی: در پرورش نسلی متعهد به ارزش‌های دینی و ملی کوشا باشیم

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، در آستانه بازگشایی مدارس، غلامرضا کریمی، رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با صدور پیامی، فرا رسیدن بهار تعلیم وتربیت و آغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خداوند جان وخرد

کزین برتر اندیشه برنگذرد

فرا رسیدن سال تحصیلی 99-1398 را به تمامی دانش‌آموزان و معلمان ایران زمین، به ویژه فرزندان دلبند ایرانی و معلمان ارجمندشان که در بیرون از مرزهای میهن عزیزمان به تحصیل و خدمت اشتغال دارند، شادباش می گویم. امیدوارم سالی پربار و پرنشاط و سرشار از فرصت های آموزشی ارزشمند در پیش رو داشته باشید و تلخی دوری از سرزمین مادری را با شیرینی یادگیری دانش و مهارت های جدید و آشنایی با مردمان و فرهنگ ها ی گوناگون جایگزین کنید.

همکاران ارجمند و معلمان گرانمایه!

از شما که شریف‌ترین انسان‌های روی زمین و راهبر و راهنمای دردانه‌های این مرز پرگهر هستید، انتظار می‌رود در پرورش نسلی متعهد به ارزش‌های دینی و ملی، خلاق و پویا، متفکر و منتقد، صبور و باوقار، سرزنده و بانشاط بیش از پیش کوشا باشید.

فرزندان دلبندم!

همواره به یاد داشته باشید که تک تک شما نمایندگان فرهنگ و تمدن کهن و پرافتخار این سرزمین باستانی هستید و فرصتی طلایی برای شناساندن فرهنگ اصیل ایرانی، ارزش‌های دینی و معنوی و چهره نوین کشور در اختیار دارید. فرهنگ شما که با آموزه‌های دین مبین اسلام و سیره پیامبر والامقام و معصومین غنی‌تر شده است، آنچنان درخشان و پرمایه است که حتی در این دوره پر از پدیده‌های شگفت‌انگیز و نوظهور هم مورد ستایش و توجه جهانیان است؛ پس بکوشید با پاسداری از این میراث گرانبها، دین خود را نسبت به هم‌میهنانتان ادا کنید.

برای همگی‌تان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار