مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

پیوند مسجد،منزل و مدرسه یکی از ملزومات امروز جامعه است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی پیوند مسجد،منزل و مدرسه که همان قالب اجرایی طرح شهید بهنام محمدی است را یکی از ملزومات امروز جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۵۴۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پیوند مسجد،منزل و مدرسه یکی از ملزومات امروز جامعه است

ابراهیم محمدی در مراسم تقدیر از مدیران و معاونین برتر طرح شهید بهنام محمدی که در سالن اجتماعات معلم برگزار شد، در رابطه با این طرح گفت: یک پژوهش قوی و با برنامه برای ارتباط قوی بین مسجد، منزل و مدرسه صورت گرفته و طراحان این برنامه به خوبی محل های مهم و حساس تربیتی که همان مدرسه، منزل و مسجد است را شناسایی و برای پیوند آنها در قالب طرح شهید بهنام محمدی برنامه ریزی کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اجرای این طرح را لازمه جامعه امروزی دانست و گفت: طرح شهید بهنام محمدی در تعداد محدودی از مدارس در حال اجرا است که پیشنهاد میکنیم این طرح در مدارس بیشتری اجرا شود چراکه ایجاد ارتباط بین مدرسه و مسجد و منزل برای تک تک دانش آموزان و مدارس لازم و ضروری است.

محمدی گفت: فضای مجازی امروز دیگر خاستگاه اول جوانان و نوجوانان است و قهرمانان این فضا تبدیل به الگوهای کاربران شده اند که مجموعه تصمیم سازان و تصمیم گیران این فضا با کمک نهاد های تربیتی باید فضای مجازی را راهبری کرده و الگوهای صحیح و واقعی تربیتی که شهدا سرآمد آنان هستند را به جامعه دانش آموزی و جوانان و نوجوانان معرفی کنند.

وی در رابطه با راهکارهای این موضوع نیز گفت: نظام ما یک نظام دینی است و باید با تعمیم و تعمیق باور های دینی فضای موجود جامعه را مدیریت و با ایجاد بستر های مناسب، جامعه هدف را با در شرایط و محیط های برنامه ریزی شده قرار داده و همه 6 ساحت تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادین اموزش و پرورش را با وزن یکسان در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

محمدی همکاری آموزش و پرورش با مجموعه سپاه و بسیج را بسیار خوب عنوان کرد و ادامه داد: سپاه و بسیج پشتیان نهادهای تربیتی در مقابله با جنگ نرم دشمن هستند که این مهم در استان آذربایجان غربی در بالاترین سطح محقق شده به طوری که ما خودمان را بسیجی و بسیجیان و سپاهیان را معلم می دانیم؛ همه ما خانواده بزرگ جمهوری اسلامی ایران هستیم برای اعتلای نقطه به نقطه آن کوشش کرده و خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار