مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشمر:

آموزش و پرورش کلیدی ترین نقش را در توسعه هر جامعه دارد

کاشمر(پانا)-مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در حاشیه مراسم افتتاحیه ۴ پروژه عمرانی، در یک گفت و گوی صمیمی با خبرنگار پانا، اولین آیتم پیشرفت هر جامعه را آموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت هر کار و مکانی نقش بی بدیلی دارد.

کد مطلب: ۹۵۰۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش کلیدی ترین نقش را در توسعه هر جامعه دارد

علی طاهریان مشورت و برنامه ریزی را در سبک مدیریتی خود حائز اهمیت دانست و گفت: در حرفه ما که تعلیم و تربیت است و در گرداندن مدیریت حوزه بزرگ آموزش و پرورش هر چه قدر هم که سابقه ی مدیریتی داشته باشیم باید به مشورت اهمیت بدهیم.

در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی جایگاه ویژه ای در آموزش و پرورش دارد گفت:همان طور که وزارت خانه و استان از ما برنامه عملیاتی می خواهد ما هم به طبع آنها برنامه عملیاتی از مدارس می خواهیم و در این خصوص هم برای پیش برد هرچه بهتر، در دو مرحله از سال برنامه ریزی می کنیم.

طاهریان اظهار داشت حوزه ی پرورشی اداره یک حوزه بسیار گسترده است و حوزه ای که درحد ۱۸ تا اداره دارد و در شهرستان هم باید به طبع آن پاسخگو ۱۸ اداره باشند.

وی افزود: اقدامات آموزش و پرورش بویژه در حوزه های قرآنی، فرهنگی،علمی و هنری خوب است و آسیب های اجتماعی و تندرستی و همچنین تربیت بدنی بسیار زیاد است ودر بحث اوقات فراغت نسبت به سال گذشته رشد صد در صدی داشته ایم.

وی وضعیت آموزش و پرورش شهرستان کاشمر را خوب دانست و گفت : آموزش و پرورش کلیدی ترین نقش را در توسعه هر جامعه دارد.

مدیریت آموزش و پرورش یکی از مهم ترین کار ها و خدماتی که در این تنگنای اقتصادی برای فرهنگیان انجام و هدف گذاری شده را راه اندازی کلینیک فرهنگیان دانست و گفت :از دیگر برنامه هایی که برای اوقات فراغت فرهنگیان در حال ساخت است، اردوگاهی در آستانه سید مرتضی ع و استخر دانش آموزی که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

طاهریان در پایان گفتگو خطاب به مسئولین و خیرین گفت:هر چه قدر که به آپ کمک بشود باز هم کم است . اما ما در شرایطی نسبتا مطلوبی قرار داریم ولی باز هم به کمک خیرین و مسئولین و به سمت همه عزیزان و شهروندان برای کمک به آموزش و پرورش شهرستان کاشمر دست استمداد و یاری دراز می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار