۱۱ میلیارد ریال از سوی خیرین، نیکوکاران، در مراکز جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است

ایلام (پانا)_مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: در اجرای مرحله اول جشن عاطفه‌ها در ایلام مبلغ ۱۱ میلیارد ریال توسط خیرین، نیکوکاران، اقشار مختلف مردم و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

کد مطلب: ۹۵۰۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۱ میلیارد ریال از سوی  خیرین، نیکوکاران، در مراکز جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است

ضیاء رضایی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در سه مرحله انجام می‌شود گفت: در مرحله اول دیدار و ارتباط چهره به چهره با خیرین و نیکوکاران و اقشار مختلف مردم و مراکز نیکوکاری، مرحله دوم استقرار پایگاه‌ها در سطح معابر و مصلی‌ها و مکان‌های برگزاری نماز جمعه و در مرحله سوم استقرار پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس برگزار می‌شود .

وی افزود: مرحله اول در استان برگزار و مبلغ ۱۱ میلیارد ریال توسط خیرین، نیکوکاران، اقشار مختلف مردم و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تصریح کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها روزهای ۷ و ۸ شهریور در سطح معابر، مکان‌های عمومی و محل برگزاری نمازهای عبادی و سیاسی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مرحله سوم استقرار پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس ۱۰ مهرماه با شعار با (رنگ مهر، رویایی را بسازیم) برگزارخواهد شد.

رضایی ادامه داد: سال گذشته ۲۷ میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است که انتظار می‌رود این مبلغ در سال‌جاری به ۴۴ میلیارد ریال افزایش یابد.

به گفته وی؛ کمیته امداد استان ایلام هم‌اکنون به ۷ هزار دانش آموزان و ۲ هزار دانشجو بی‌بضاعت ارائه خدمات می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار