اجلاس پیرغلامان از شبکه‌های ملی و بین‌المللی پخش می‌شود

یزد (پانا) - مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد از پخش هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی توسط شبکه‌های ملی و بین‌المللی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۰۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس پیرغلامان از شبکه‌های ملی و بین‌المللی پخش می‌شود

احمد پهلوانیان در دیدار دست اندرکاران هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: استاندار یزد خیلی فراتر از انتظار برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این اجلاسیه تلاش کرد و اقدامات صورت گرفته در کل مجموعه فوق‌العاده بوده است.
وی با اشاره به اینکه همه عوامل سعی کردند که هیچ کاستی در برگزاری مراسم نباشد گفت: از عصر فردا سه شنبه، میهمانان اجلاس وارد استان یزد می‌شوند و کار میزبانی یزد از پیرغلامان آغاز می‌شود.
مدیرکل صدا و سیما یزد تصریح کرد: مطابق با لیست موجود از فردا میهمانان وارد استان یزد می‌شوند و بر اساس آخرین برنامه تنظیم شده، 665 نفر پیرغلام ملی و بین‌المللی و اصحاب رسانه به استان یزد وارد می شوند.

پهلوانیان خاطرنشان کرد: برنامه‌های این اجلاسیه از شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی پخش می‌شود و تیم‌های برنامه‌سازی با این پیرغلامان در محل‌های مختلف مجموعه‌هایی برای پخش در ایام محرم را ضبط می‌کنند.
وی با تقدیر از مشارکت خیران و هیئت‌های مذهبی در برگزاری اجلاس گفت: الحمدالله هیئت‌های مذهبی و خیرین حضور بسیار خوبی برای انجام برنامه‌ها داشتند و پیش‌بینی می‌شود با زحمات کشیده شده، اجلاس با کیفیتی در استان داشته باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با بیان اینکه هیچ اجلاسی در کشور با این گستره فعالیت هم از جهت نوع و ماهیت و هم از لحاظ بازتاب آن نداریم گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر و با کیفیت‌تر این اجلاس قطعا افتخاری برای استان است و همه هیئت‌ها تلاش بسیاری در این راستا متحمل شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار