امام جمعه ایلام : دشمن قادر به جلوگیری از به اهتزار درآمدن پرچم ایران نیست

ایلام (پانا)-نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام صبح امروز در نشست با نخبگان و قهرمانان ورزشی ایلام خاطر نشان کرد: دشمن قادر به جلوگیری از به اهتزار درآمدن پرچم ایران نیست.

کد مطلب: ۹۴۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه ایلام :  دشمن قادر به جلوگیری از به اهتزار درآمدن پرچم ایران نیست

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار با اشاره به روحیه خودباوری در میان جوانان ایران زمین گفت: ایران در صدر اخبار جهان قرار دارد و افتخار آفرینی در همه عرصه ها برای دشمنان دردآور بوده و قابل کتمان نیست. پرچم جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر است امروزه در حوزه های مختلف علمی ، فناوری ، هنری و ورزشی در دنیا برافراشته است.

وی با بیان اینکه ،قدردان تلاش همه جوانان به عنوان سرمایه های اصلی کشور هستیم گفت: باید استعدادهای پنهان نیز شناسایی و از ظرفیت آنان برای سرافرازی ایران در تمام عرصه ها بهره مند شد.

امام جمعه ایلام افزود: ایران اسلامی با گذر از سختی های بسیار و تحریم ها در شرایط باثباتی قرار دارد چرا که شیوه های دور زدن دشمن را فراگرفته و هیچ قدرتی قادر نیست ایران را از مواضع خود عقب بنشاند.

وی با اشاره به وجود منابع خداداد در استان گفت: فرصت های خوبی برای اشتغال جوانان در ایلام وجود دارد که باید از هدر رفت آنان جلوگیری و زمنیه ایجاد اشتغال برای جوانان بخصوص قهرمانان ملی ایجاد کنیم.

امام جمعه ایلام به منابع با ارزشی همچون نفت و گاز در ایلام اشاره کرد و گفت: برای بهره جوانان ایلامی از این نعمت و رفع بیکاری باید شرایط را برای مستقر کردن دفتر نفت و گاز با کمک نخبگان و ایده های نوآورانه آنان در ایلام فراهم کنیم.

کریمی تبار ضمن اشاره و تبریک عید غدیر یادآور شد: عید غدیر بالاترین عید و استمرار رسالت انبیاء است و فلسفه آن ناامید شدن کفار از نابود شدن دین است.

وی اضافه کرد: در فرهنگ ایرانی ، اسلامی منش قهرمانی با منش حضرت علی (ع) عجین شده و ورزشکاران عرصه های ملی و قهرمانی ضمن الگو برداشتن از شخصیت این امام می توانند الگویی مناسب برای جوانان باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این دیدار گفت: نگرش به ورزش در بعد قهرمانی باید تغییر و ادراکات صحیحی نسبت به ورزش شکل گیرد.

مظفر علیشاهی اظهار داشت: جوانان سرمایه های اصلی کشور هستند و ورزش مکتبی است که اخلاق، احترام، گذشت و ایثار در آن تجلی دارد که باید این فضا در سطح جامعه و میان ورزشکاران نهادینه شود.

وی افزود: بدلیل عدم وجود حامیان مالی در ایلام جوانان ورزشکار به حمایت همه دستگاه ها نیاز دارند و باید در راستای توسعه ورزش استان بیشتر تلاش کرد.

گفتنی در پایان این دیدار از نخبگان و ورزشکاران افتخارآفرین ملی و بین المللی تجلیل شدند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار