در هفته دولت

نصب بخاری های هوشمند در 25 آموزشگاه شهرستان فیروزه انجام می شود

فیروزه (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، مدیر اداره آموزش و پروش فیروزه در گفتگو با خبرنگار پانا به تشریح 12 پروژه های این مدیریت در این هفته پرداخت.

کد مطلب: ۹۴۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نصب بخاری های هوشمند  در 25 آموزشگاه شهرستان فیروزه انجام می شود

حیدری؛ مدیر آموزش و پرورش فیروزه درابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، هفته دولت را فرصت بهینه تعالی پیوند میان مسئولان و مردم دانست و افزود: با مردم زیستن و همراه مردم بودن را در هر شرایط، از ویژگی های شاخص این دوشهید مخلص انقلاب برشمرد و گام نهادن در مسیر پویای خدمت رسانی وکسب رضایت آنان را از نکات مهمی دانست که می باید سرلوحه همه مدیران این مرزو بوم قرار گیرد.
مدیر آموزش و پرورش فیروزه درادامه به توضیح پروژه های افتتاح شده این مدیریت در هفته دولت پرداخت و گفت:به حول و قوه الهی ، از میان 12 پروژه عمرانی در آموزش و پرورش شهرستان فیروزه در هفته دولت ، 9 پروژه به بهره برداری می رسد و تأکید کرد : سه پروژه دیگر نیز عملیات انجام آن آغاز می شود.
وی ادامه داد : در راستای تحقق هدف پوشش صد در صدی آموزشگاه ها از نعمت گاز و جمع آوری بخاری های نفتی در سطح شهرستان ، 13 آموزشگاه بخش طاغنکوه و 12 آموزشگاه بخش مرکزی از سیستم گازرسانی با نصب بخاری های هرموتیک ( هوشمند) با مجموع اعتبار ملی استانی شده و استانی بالغ بر 4500 میلیون ریال بهره مند می شوند.
هم چنین در همین جهت سیستم گرمایش مرکزی،گازرسانی و لوله کشی مدرسه ابتدایی روستای چزگ و مدارس ابتدایی و متوسطه اول روستای قره باغ نیز به بهره برداری می رسد.
حیدری در ادامه تشریح پروژه های افتتاحی هفته دولت آموزش و پرورش فیروزه اظهار داشت: بهره برداری از دیوار بتنی آموزشگاه های خیر ساز روستاهای شورورز، زروند و رباط و نیز آموزشگاه روستای بحرود با اعتباری بالغ بر 866 میلیون ریال و نیز بهره برداری از آسفالت آموزشگاه های ابتدایی روستاهای معتمدیه، بزقوچان و شورگشت و آموزشگاه شهدای شورگشت با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد ریال انجام می شود.
وی در بخش پروژه های در دست اقدام نیز از انجام کلنگ زنی سلف سرویس آموزشگاه شبانه روزی ثامن الائمه(ع) شهر همت آباد با مجموع اعتبارملی استانی شده و استانی بالغ بر 3880 میلیون ریال ، توسعه دوکلاسه آموزشگاه ابتدایی روستای چزگ با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال و ساخت آموزشگاه دو کلاسه ابتدایی روستای سبیان با اعتبارملی بالغ بر800 میلیون ریال نیز در این هفته خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار