١٢١ رسانه در استان بوشهر فعال هستند

بوشهر(پانا)_مدیر خانه مطبوعات کشور و استان بوشهرگفت : روز خبرنگار فرصت مناسبی برای تجلیل از خبرنگاران و فعالین عرصه خبر است که یک سال را بدون هیچ چشم داشت و با سختی های فراوان خبرها را به بهترین شکل ممکن انعکاس داده اند.

کد مطلب: ۹۴۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
١٢١ رسانه در استان بوشهر فعال هستند

مازیار هوشمند در جمع اصحاب رسانه و معاون مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز خبرنگار بیان داشت : استان بوشهر با داشتن روزنامه طلوع و چاپخانه علوی از دیرباز در حوزه مطبوعات و رسانه جزء فعالین بوده است.

هوشمند گفت : ١٢١ رسانه در استان بوشهر فعال هستند که ١١٠ رسانه حقیقی و مابقی آن در حوزه دولتی فعالیت می کنند.

هوشمند با اشاره به اینکه ذائقه و انگیزه جامعه به رسانه الکترونیک است، افزود: استان بوشهر با داشتن ٦٥ رسانه مکتوب به عنوان پیشتاز نسبت به دیگر رسانه است که شامل ٢ روزنامه فعال، یک روزنامه در حال انتشار، ٥٣ پایگاه خبری و ٤ نشریه الکترونیک می باشد.

وی تصریح کرد: فعالیت در حوزه رسانه های مکتوب استان روند خوب و مثبتی دارد که به دلیل دارا بودن نوار مرزی استان در صورت امکان باید حمایت ویژه در این زمینه انجام شود.

مدیر خانه مطبوعات کشور در پایان به فعالیت های انجام شده خانه مطبوعات استان در طول مدت یکسال گذشته پرداخت.

در ادامه از پیشکسوتان عرصه مطبوعات و رسانه، مدیر مسئولان نشریات و پایگاه های خبری، خبرنگاران و خانواده های شهید شاهینی و حاجیان با اهداء لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار