پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۴۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام غلامحسین حسینی به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

دوره ما، دوره تکنولوژی، ارتباطات و گسترش شبکه های اجتماعی است که با ارتقای کیفی رسانه ها و خبر همراه بوده است و با توجه به اینکه رسانه در دنیای امروز در کنار آموزش و پرورش نقش فرهنگ سازی جامعه را بر عهده دارد نقش خبرنگاران و تاثیر عملکرد آن ها بر جامعه بیش از پیش مورد توجه است.

این خبرنگاران و رسانه ها هستند که به عنوان محرکی موثر و برانگیزانده ای نیرومند عمل می کنند و با انتشار اخبار مناسب، آگاهی ودانایی را توزیع می کنند و خاموشی و روزمره گی را از چهره جامعه می زدایند.

خبرنگاران، روشنگران راه دانایی و اطلاع رسانی هستند که به مدد قلم خود با آگاهی بخشی به موقع گام های مستحکمی در پیشبرد توسعه بر می دارند.

17 مرداد، روز پاسداشت زحمات و تلاش های خبرنگاران است و در همین راستا یاد شهیدان عرصه دانایی و اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی می داریم.

این جانب چنین روز مهمی را بر پویندگان راه آگاهی و اطلاع رسانی و خبرنگاران زحمتکش و پرتلاش استان بوشهر که همواره با پیگیری و ممارست، استان را به پیشرفت و ترقی سوق می دهند تبریک گفته، همراهی همواره آنان در کنار نهاد تعلیم وتربیت را امید دارم ودست یکایک آنان را به گرمی می فشریم.

غلامحسین حسینی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار