در نشست شورای آموزش و پرورش سربیشه : کلنگ زنی آموزشگاه تخریبی اسد آبادی مود/ احداث زمین چمن مود در صورت آماده شدن زیرساخت ها

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت :نسبت به کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث آموزشگاه اسدآبادی شهر مود سربیشه قول مساعد داد.

کد مطلب: ۹۴۵۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
در نشست شورای آموزش و پرورش سربیشه : کلنگ زنی آموزشگاه تخریبی اسد آبادی مود/ احداث زمین چمن مود در صورت آماده شدن زیرساخت ها

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:صبح امروز با حضور در شورای آموزش و پرورش شهرستان سربیشه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین، در فرایند تعلیم و تربیت، تدین و تخصص دو رکن اساسی و مکمل یکدیگر هستند.

او، با بیان این مطلب که آموزش و پرورش مستلزم نگاه فراجناحی و بدون وابستگی ها و تعلقات سیاسی است، تصریح کرد: آموزش و پرورش متعلق به همه اقشار جامعه است و خانوداه ای در استان نیست که به نوعی با این دستگاه متولی امر تعلیم و تربیت وابستگی و تعلق خاطر نداشته باشد.

برگزاری مانور مهر مجازی 27 مرداد ماه

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فقر اقتصادی خانوداه ها و پراکندگی جمعیت دانش آموزی به ویژه در مناطق روستایی استان، ادامه داد: خراسان جنوبی با دارا بودن 151 آموزشگاه شبانه روزی و 18 هزار دانش آموز دختر و پسر بالاترین رقم مدارس شبانه روزی کشور را به خود اختصاص داده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری مانور مهر مجازی در بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری خبر داد و یاد آور شد: پروژه مهر نماد مدیریت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت ، نرم‌افزار مهم در ایجاد تغییر و تحول،ساماندهی هدفمند نیروی انسانی،بینش دست‌اندرکاران و جلب توجه مدیران به نوسازی و بهسازی و مرمت مراکز آموزشی است .

واقعی، با بیان این مطلب که پروژه مهر زمینه‌های مناسب و تمهیدساز دستیابی به فرهنگ مطلوب بهره‌وری است، اضافه کرد: داشتن دانش روز و مهارت نیروی انسانی و هدایت نظام مند برنامه‌ها، مهم ترین شاخص برتری است، بنابراین توانمند سازی یکی از راهکارهای مهم برای گسترش سازمان‌ها و انطباق آنها با تغییر و تحولات است.

احداث زمین چمن شهر مود در صورت آماده شدن زیرساخت ها

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر فعال تر شدن شورای سواد آموزی سربیشه تأکید کرد و ابراز داشت: نگاه شورای آموزش و پرورش در کنار تسهیل فرایند تعلیم و تربیت نگاهی آموزشی و تربیتی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از احداث زمین چمن مصنوعی شهر مود در صورت آماده شدن زیرساخت ها در این شهر خبر داد و عنوان کرد: بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش خراسان جنوبی برخورداری از نیروی انسانی مومن، متعهد، متخصص و دانش آموزان مستعد است.

او تعامل و همدلی را رمز موفقیت و اجرای سند تحول در خراسان جنوبی دانست و گفت: در حال حاضر زیرساخت های اجرای سند تحول بنیادین در استان آماده شده که با توجه به اهداف ساحت های این سند که رسیدن به مدارج عالی تربیتی و دینی است و نیز تمامی فرزندان ما ذینفع هستند ، همدلی و همراهی در اجرای این سند مورد تاکید نظام و تعلیم و تربیت است.

گفتنی است، فنس کشی و نورپردازی زمین چمن مصنوعی سربیشه از محل اعتبارات عمرانی اداره کل آموزش و پرورش ، نوسازی ساختمان آموزشگاه اسدآبادی مود با مشارکت خیرین و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس و احداث زمین چمن مصنوعی مود در صور ت آماده شدن زیرساخت های لازم از مهم ترین مصوبات این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار