شاپور محمدزاده: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی برای افزایش آگاهی عمومی جامعه هستند

تهران (پانا) - شاپور محمدزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۴۵۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شاپور محمدزاده: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی برای افزایش آگاهی عمومی جامعه هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، متن این پیام به شرح زیر است:

«ن وَ الْقَلـَمِ وَ ما یَسْـطُرُونَ

(سوگنـد به قلـم و آنچـه با قلـم می نویسند)

قلم؛ تجلی آگاهی و اندیشه است، قلم و کتابت آنقدر در نگاه مکتب انسان‌ساز اسلام مهم و ارزشمند است که خداوند متعال به آن دو به عنوان رحمت و نعمت سوگند یاد کرده و اهمیت و قداست آن‌ها را به عیان بیان نموده است. خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی برای افزایش آگاهی عمومی جامعه هستند. نوشتن صادقانه و آگاهی‌بخش مبتنی بر دغدغه بشری برای اصلاح امور تحفه‌ای الهی است که همگان واجد این نعمت الهی نمی‌شوند و عده‌ای از بندگان خوب خداوند متعال که در وجودشان دغدغه‌های متعالی همچون عدالت‌خواهی و حقیقت‌جویی به امانت نهاده شده است دارای این خصلت گهربار انسانی و الهی می‌باشند.

روز ارزشمند خبرنگار، فرصتی است تا اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان عزیز و فقیدان عرصه قلم، صمیمانه‌ترین مراتب تبریک خود را در این روز بسیار گرانقدر به تمامی اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم در حوزه اطلاع‌رسانی و روشنگری تقدیم نموده و از درگاه خداوند متعال برای ‏فعالان و پیشگامان عرصه خبر و ‎ارتباطات استمرار توفیق خدمت به مردم عزیز و انقلابی ‏ایران اسلامی را مسالت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار