در مسابقات کشوری « طرح دادرس» رخ داد:

کسب رتبه برتر توسط دانش آموزان دختر منتخب استان در آیتم اطفای حریق و آیتم های جانبی

در مسابقات کشوری « طرح دادرس » دانش آموزان دختر منتخب استان، در آیتم اطفای حریق موفق به کسب رتبه دوم و در آیتم های جانبی دو و میدانی و پازل بافی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

کد مطلب: ۹۴۴۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر توسط دانش آموزان دختر منتخب استان در آیتم اطفای حریق و آیتم های جانبی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی، با اشاره به برگزاری این رقابت ها گفت: در مسابقات کشوری «طرح دادرس» که سوم الی هفتم مرداد ماه با حضور 31 تیم از سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، دانش آموزان دختر پایه هشتم خنداب که به نمایندگی از استان مرکزی در این رقابت ها حضور داشت، در آیتم اطفای حریق رتبه دوم و در آیتم های جانبی دو و میدانی و پازل بافی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

«مهدی دمنه» با بیان اینکه استان مرکزی از بدو آغاز طرح دادرس جزء استان های مطرح کشور و توانمند در رقابت های مرحله کشوری بوده است ادامه داد: طرح دادرس جزء طرح هایی است که کاملا منطبق بر سند تحول نیادین است و مدرسه محوری در آن تبلور دارد. چرا که تیم های دادرس در سطح مدارس تشکیل می شوند و در برخی موارد در مدارس استان بیش از یک تیم دادرس تشکیل می گردد.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی جاری یکصد و ده تیم مورد توافق این معاونت با وزارت متبوع بوده است، لیکن سعی کردیم با هماهنگی هلال احمر استان این تعداد را به حدود یکصد و پنجاه تیم افزایش دهیم.

دمنه با اشاره به برگزاری این رقابت ها در بخش پسران خاطر نشان کرد: تیم دانش آموزی «دادرس» شهرستان ساوه در بخش پسران که به نمایندگی از استان مرکزی در هفتمین المپیاد کشوری دادرس شرکت کرده بود، نیز توانست رتبه دوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کند .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: رقابت‌های کشوری «دادرس» در هشت بخش، شامل پناهگیری و خروج اضطراری، ارزیابی کنترل علائم حیاتی، پانسمان و آتل بندی، cpr احیای قلبی ریوی، چادرزنی، حمل مصدوم، آزمون کتبی و اطفاءحریق برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار