افزایش 15 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان تفت

تفت (پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان در دستور کار مدیران استانی و شهرستانی قرارداد.

کد مطلب: ۹۴۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 15 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان تفت

"علیرضا نوکار" در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گفت: اعتبارات بخش عمرانی شهرستان نسبت به سال قبل 15 درصد افزایش داشته است و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار است تا شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا باشیم.
وی ادامه داد: در سال جاری شاهد افزایش 15 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان تفت نسبت به سال قبل هستیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان تفت بیان کرد: سعی شود پروژه‌ها ریز نشود تا برای پروژه‌های بزرگ بتوان اعتباری مناسب در نظر گرفت و شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.
نوکار در پایان تأکید کرد: مدیران شهرستانی نهایت سعی و تلاش خود را برای جذب اعتبارات به‌کارگیرند تا شاهد برگشت اعتبارات در این شهرستان نباشیم.
"ناصر دهقانی" در ادامه این جلسه بابیان اینکه در توزیع اعتبارات در شهرستان تفت با مشکلات خاص خود روبرو است، خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد زیاد روستا در شهرستان تفت تعداد پروژه در شهرستان زیاد است که تعداد زیاد و خرد بودن پروژه‌ها، موردایراد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های مالی دولت، شرایط برای انجام کارهای عمرانی دشوار گردیده و ضروری است برای شروع پروژه‌های جدید و یا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حداکثر استفاده از پتانسیل بخش خصوصی صورت گیرد که لازم است مدیران استانی و شهرستانی تدابیر و برنامه‌ریزی مناسب را در این زمینهٔ اتخاذ نمایند.
"ملیحه عرفانی" دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تفت در این جلسه، بودجه عمرانی شهرستان را بر اساس جمعیت و توسعه‌یافتگی، دویست و سی‌وهفت میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شهرستان تفت رتبه پنجم در توزیع اعتبارات استانی را دارا است.
عرفانی در ادامه افزود: دهستان سخوید جزو مناطق محروم است و از 3 درصد بودجه نفت و گاز برخوردار خواهد بود.
دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تفت تصریح نمود: اولویت توزیع اعتبار در سال جاری با پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا و مطالبه دار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار