بررسی وضعیت نیروی انسانی آموزش وپرورش ناحیه پنج اصفهان

اصفهان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، اعضای شورای معاونین اداره کل و مسئولین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه پنج مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۴۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی وضعیت نیروی انسانی آموزش وپرورش ناحیه پنج اصفهان

مدیرکل آموزش وپرورش ، معاونین و مسئولین نیروی انسانی اداره کل در جلسه ای مشترک با مدیر و معاونین و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه پنج در خصوص وضعیت نیروی انسانی و ساماندهی آن به بحث و تبادل نظر پرداختند .
در این جلسه که در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش ناحیه پنج برگزار گردید ضیائی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه گزارش مختصری از وضعیت آموزش و پرورش ناحیه ارائه نمود سپس محمودی معاون پژوهش و برنامه ریزی ناحیه گزارش مبسوطی از وضعیت ساماندهی نیروی انسانی در دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و دوم ، پرورشی ، تربیت بدنی و فنی و حرفه ای ارائه داد .
در ادامه دیگر معاونین ناحیه در خصوص حوزه های تخصصی خود مطالبی را مطرح نمودند که مورد توجه اعضا قرار گرفت .
سپس معاونین اداره کل ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده در ناحیه که منجر به ساماندهی مطلوب نیرو گردیده توصیه هایی در حیطه معاونت خود به همکاران ناحیه نمودند .
در پایان اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تشکر از اقدامات انجام شده و آرامشی که به واسطه زحمات تیم کارشناسی مدیریت ناحیه پنج امروز به لحاظ نیروی انسانی و ثبت نام حاکم گردیده اظهار داشت : شما در خصوص پروژه مهر نیز فعالیت های خوبی انجام داده اید که امید است با این روند شروع سال تحصیلی در این ناحیه با نشاط و شادابی رقم بخورد .
وی در ادامه به مسئولان توسعه مدیریت و پشتیبانی توصیه کرد مدارس خشت و گلی و بخاری های نفتی را در سال جاری باید از آموزش و پرورش حذف کنیم و اظهار امیدواری کرد جشن پایان مدارس خشت و گلی را در استان در سال جاری داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار