درستی‌، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف:‌ مجلس درجهت تشکیل وزارت بازرگانی تلاش کند

تمرکز فعالیت‌های حوزه بازرگانی ضروری است

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران از مجلس خواست تا در جهت تشکیل وزارت بازرگانی تلاش کند.

کد مطلب: ۹۴۳۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
درستی‌، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف:‌ مجلس درجهت تشکیل وزارت بازرگانی تلاش کند

ابراهیم درستی، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در ارتباط با استقلال فعالیت های حوزه بازرگانی گفت: تمرکز فعالیت‌های بازرگانی یک ضرورت بود و می‌تواند بر سرعت کارها بیفزاید؛ خصوصاً اینکه اصناف طبق قانون نظام صنفی زیر مجموعه حوزه بازرگانی فعالیت می‌کنند و با انجام این فرایند به طور حتم بر سرعت کارهای مربوطه نیز اضافه می‌شود. در بهترین حالت تشکیل وزارت بازرگانی تصمیمی ایده‌آل است و از نمایندگان محترم مجلس درخواست داریم تا نسبت به این امر گام بردارند.

درستی تاکید کرد: با این اوصاف و دیدگاه موجود امید داریم بتوانیم با برنامه‎ریزی، تعامل و همکاری تنگاتنگ، بسیاری از چالش‌ها و مسائل مبتلابه اصناف را از پیش‌روی آنها برداریم و گام در مسیری نو و با سرعت بیشتر به سوی توسعه امور خانواده بزرگ اصناف و در واقع رفاه حال عموم مردم بگذاریم.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با تاکید بر همکاری اصناف با قائم مقام بازرگانی وزیر صمت گفت: حضور مدرس‌خیابانی، قائم مقام وزیر صنعت در روزهای نخست انتصابشان در اتاق اصناف تهران و ایران و تشکیل اولین جلسه خود با هیات رئیسه اتاق اصناف حاکی از جایگاه و پتانسیل اصناف و اشراف وی به این موضوع مهم دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار