تایید نارضایتی رهبری از اهانت به ظریف

موسوی به نقل از نامه ظریف به رهبری: اگر قرار است ایران وزیری داشته باشد که سریال گاندو نشان می‌دهد، شاید ماندن وزیر به لحاظ شرعی جایز نباشد

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه اعتراض رئیس دستگاه دیپلماسی ایران به بخش سریال گاندو در صداوسیما را تایید کرد.

کد مطلب: ۹۴۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تایید نارضایتی رهبری از اهانت به ظریف

روز گذشته اخباری مبنی بر نامه محمدجواد ظریف به رهبر انقلاب اسلامی درباره محتوای سریال گاندو که از شبکه سوم سیما پخش شد، انتشار یافت؛ حالا سید عباس موسوی، سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران در جریان نشست مطبوعاتی خود با تایید این اخبار اظهار کرد: «این نامه را تایید می‌کنم. چنین نامه‌ای از سوی وزیر امور خارجه به رهبری نوشته شد. صدا و سیما زیر مجموعه نهاد رهبری است و اگر گلایه‌ای بود، باید به ایشان گفته می‌شد.»

او تصریح کرد: «عموم مردم دیدند آنچه تلاش می‌شود در این سریال از وزیر امور خارجه نمایش داده شود، یک چهره بی‌عمل و واداده است. آقای ظریف اعلام کردند که اساسا تلویزیون نگاه نمی‌کنند اما اگر قرار است جمهوری اسلامی در منطقه و جهان چنین وزیری داشته باشد که این سریال نشان می‌دهد، شاید ماندن وزیر به لحاظ شرعی جایز نباشد. شاید لازم باشد وزیری حضور داشته باشد که زبان گویای ملت باشد»

این مقام مسئول در وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: «مقام معظم رهبری هم فرمودند مطلقا راضی نیستند که به مجموعه وزارت امور خارجه و ایشان (ظریف) اهانتی صورت بگیرد بنابراین ما امیدواریم گوش شنوایی باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار