مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می گذرد

اصفهان (پانا) - محمد اعتدادی: دانش آموزان عزیز در کنار شایستگی های اجتماعی که بدست آورده اند، ارزش های اخلاقی را نیز تقویت نمایند تا الگوی بسیار مناسبی باشند برای تمامی دانش آموزان که در مدارس مشغول به تحصیل هستند.

کد مطلب: ۹۴۱۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می گذرد

در مراسم اختتامیه همایش ملی شوراهای دانش آموزی برتر استانها مدیرکل آموزش و پرورش استان از سرپرستان ، معاونین ، مسئولین و عوامل برپایی این همایش تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت : عصر حاضر عصر سخنرانی نیست؛مدیری موفق است،معلمی موفق است،مادر و پدری موفق است که خوب بشنود؛ما و شما دانش آموزان عزیز در هر جلسه ای اگر شنونده خوبی باشیم موفق خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به کارگاه های حقوق شهروندی،فضای مجازی،بیانیه گام دوم انقلاب،محفلی با قرآن و کرسی های آزاد اندیشی برگزار شده اظهار داشت:این هنر وزارت آموزش و پرورش است که همایش و اردوهای دانش آموزی را به یک جریان هدفمند زنده و آموزش تمرین یادگیری تبدیل کرده است و هیچ وزارتخانه ای از عهده این کار بر نخواهد آمد.
وی در ادامه افزود:باید تلاش کنیم جایگاه این نهضت که مبتنی بر سند تحول بنیادین است را تثبیت نماییم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه بیاناتش مسیر توسعه کشور را از مسیر آموزش دانست و اظهار گفت:مسیر توسعه کشور از صنعت،انرژی اتمی،نفت و حتی از دموکراسی و دانشگاه هم نمی گذرد بلکه از آموزش و پرورش می گذرد.
وی در ادامه گفت:خشت توسعه را دانش آموزان در این کشور و با آب و خاک این جامعه بلوک می زنند و امروز شاهد آن هستیم که وزارت آموزش و پرورش قدمهای بزرگی را در این راه برداشته است و نمونه آن را در این همایش ها و اردوها شاهد هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در استان اصفهان گفت:امیدوارم توانسته باشیم آنطور که شایسته است پذیرای شما میهمانان عزیز باشیم؛از شما انتظار دارم انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهتر اجرا شدن همایش های بعدی در استان اصفهان با ما در میان گذارید.
وی در پایان گفت:دانش آموزان عزیز در کنار شایستگی های اجتماعی که بدست آورده اند،ارزش های اخلاقی را نیز تقویت نمایند تا الگوی بسیار مناسبی باشند برای تمامی دانش آموزان عزیزی که در مدارس مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار