آئین اختتامیه اردوی دانش آموزی سفیران سلامت شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - آئین اختتامیه اردوی دانش آموزی سفیران سلامت با حضور، معاون تربیت بدنی و سلامت مشاور مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،مدیر آموزش و پرورش دماوند و روسای ادارات سلامت استان های کشور در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۹۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آئین اختتامیه اردوی دانش آموزی سفیران سلامت شهرستانهای استان تهران

در این برنامه الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی گفت: گردهمایی 150 دانش آموز منتخب سفیران سلامت پسر مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند برگزار شد .

او در ادامه سفیران سلامت را مهمترین تشکل دانش آموزی در امر سلامت دانش آموزان و به تبع آن جامعه دانست و افزود: با عنایت به اینکه مقوله سلامت یک موضوع عام و فراگیر است همه نهادها و دستگاه‌ها باید با تعاملات مناسب درون بخشی و برون بخشی در ارتقاء آن بکوشند .

حسن پور با اشاره به نقش سفیران سلامت در مدرسه تاکید کرد:هم با توجه به کمبود نیروی مراقب سلامت این دانش آموزان می توانند در راستای توسعه فرهنگ خود مراقبتی و آموزش همسالان کمک شایانی نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد:این سفیران سلامت دانش آموزی آگاهی‌های خود را در غالب موضوعات حفظ سلامت و محیط زیست‌ ،پیشگیری از بیماریها و آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ارزشهای تعاملی و مشارکتی در قالب بحث گروهی ، کارگاههای آموزشی ، ایفای نقش و روزنامه دیواری ارائه کردند.

در این گردهمایی روسای ادارات سلامت استانهای لرستان، شیراز، اصفهان، کارشناسان اداره کل و کارشناسان سلامت استان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار